Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Stage Box to ogólnie rzecz ujmując pudełko, skrzynka w wytrzymałej metalowej obudowie stosowana w dziedzinie inżynierii dźwięku i rozrywki do podłączenia mikrofonów i innych urządzeń dźwiękowych do kabla wielordzeniowego. Działa jako przedłużenie kabli sprzętowych, umożliwiając umieszczenie miksera w większej odległości od sceny. Często taki Stage Box jest czasami określany jako Snake co też widać w powyższym przypadku :)
Cyfrowe miksowanie zrewolucjonizowało praktycznie wszystko w procesie produkcji na żywo w świecie showbiznesu. Niezwykle niedrogi, cyfrowy stagebox S32 wypełnia lukę pomiędzy talentem na scenie, konsolą, a resztą świata dzięki ultraszybkiemu i solidnemu wykonaniu! S32 oferuje 32 przedwzmacniacze mikrofonowe MIDAS, a także 16 zrównoważonych powrotów analogowych XLR na końcu sceny - i wszystko, czego potrzeba, to pojedynczy kabel Cat 5e (do 328 stóp / 100 m).
Od momentu powstania w latach 70-tych MIDAS ma długą historię innowacji i przywództwa w świecie konsol miksujących. Firma MIDAS zyskała nieskazitelną reputację dzięki bezkompromisowemu podejściu do jakości dźwięku i jakości wykonania, a w szczególności za nagradzane przedwzmacniacze mikrofonowe, uważane przez ekspertów branżowych za najlepiej brzmiące w branży. Opierając się na tym dziedzictwie, firma BEHRINGER z dumą prezentuje przedwzmacniacz mikrofonowy MIDAS zapewniający najwyższą jakość reprodukcji dźwięku zarówno na żywo, jak i w studio.
Gdy jest używany jako część kompletnego systemu X32, dwa moduły Stage S32 można podłączyć za pomocą wbudowanych dwóch portów AES50 miksera, zapewniając łączność dla maksymalnie 64 zdalnych wejść mikrofon / linia, 32 zbalansowanych wyjść i niesamowitego POWERPLAY P-16 (Osobisty system monitorowania) - który może zasilać do 16 indywidualnych zestawów monitorów za pośrednictwem CAT5 każdemu muzykowi na scenie. Gdy 32 wejścia nie wystarczą, scena Stage S32 może być również kaskadowana z S16 lub SD16 dla pełnego wykorzystania 48-kanałowej, dwukierunkowej pojemności sieci SuperMAC AES50 na jednej linii CAT5. S32 ma również 2 optyczne wyjścia ADAT i dwa wyjścia stereo AES-3 (AES / EBU) do cyfrowego połączenia z urządzeniami zewnętrznymi, takimi jak sterowniki systemu PA. S32 posiada również wygodny port USB do aktualizacji systemu przez komputer - oraz MIDI I / O dla systemów oświetleniowych i sterowania modułem dźwiękowym.
Model S32 został początkowo zaprojektowany wraz z konsolą X32 Digital Mixing Console, ale jakikolwiek mikser cyfrowzyz obsługą sieci AES50 może korzystać bezpośrednio z potężnego zestawu funkcji S32. Na przykład, S32 i X32 CORE mogą być wykorzystane do stworzenia niesamowitego power-combo do zdalnie sterowanego cyfrowego miksowania w zaledwie 4U. Podczas gdy X32 CORE może być używany do uruchamiania niezależnego miksu monitora, może również przekazywać i współdzielić wszystkie wejścia / wyjścia z FOH - bez względu na to, czy używasz konsoli X32 Series, czy dowolnego innego miksera cyfrowego obsługującego MADI, Dante, ADAT lub AES50 I/O.
Przetwarzanie |
|
Konwersja A / D-D / A (Cirrus Logic A / D CS5368, D / A CS4385) | 24-bit @ 44.1 / 48 kHz, 114 dB dynamic range |
Opóźnienie we / wy w sieci (stagebox w> przetwarzaniu konsoli *> stagebox na zewnątrz) | 1.1 ms |
Złącza |
|
Programowalne przedwzmacniacze mikrofonowe, zaprojektowane przez MIDAS, zbalansowane XLR | 32 |
Wyjścia liniowe, zbalansowane XLR | 16 |
Wyjścia AES / EBU (AES3 XLR) | 2 |
Porty AES50, sieć SuperMAC, NEUTRIK etherCON | 2 |
Wyjście ULTRANET, RJ45 (brak zasilania) | 1 |
Wejścia / wyjścia MIDI | 1/1 |
Wyjścia ADAT, Toslink | 2 |
Port USB do aktualizacji systemu, typ B | 1 |
Charakterystyka wejścia mikrofonowego |
|
Projekt przedwzmacniacza | MIDAS |
Impedancja wejściowa XLR, unbal. / bal. | 5 kΩ / 10 kΩ |
Brak maksymalnego poziomu wejściowego, XLR | +23 dBu |
THD + szum, wzmocnienie 20 dB, 0 dBu | < 0.008% (< 0.006% A-weighted) |
Zasilanie phantom, przełączane na wejście | 48 V |
Równoważny poziom szumu wejściowego, XLR (wejście zwarte) | -128 dBu |
CMRR, XLR, wzmocnienie @ dB (typowe) | > 70 dB |
Charakterystyka wejścia / wyjścia |
|
Zakres częstotliwości, częstotliwość próbkowania @ 48 kHz, 0 dB do -1 dB | 10 Hz - 22 kHz |
Zakres dynamiczny, analogowe wyjście analogowe (typowe) | 104 dB |
Zakres dynamiki A / D, przedwzmacniacz mikrofonowy i konwerter (typowy) | 106 dB |
Zakres dynamiczny D / A, konwerter i wyjście | 106 dB |
Odrzucanie rozmów krzyżowych @ 1 kHz, sąsiednie kanały | 100 dB |
Cyfrowe wejście / wyjście |
|
Poziom wyjściowy, XLR, nom./max. | +4 dBu / +21 dBu |
Impedancja wyjściowa, XLR, unbal. / bal. | 75 Ω / 75 Ω |
Pozostały poziom hałasu, XLR | -83 dBu (-85 dBu, A-weighted) |
Charakterystyka wyjściowa |
|
AES50 SuperMAC networking @ 48 lub 44,1 kHz, 24-bitowy PCM | 2 x 48 channels, bidirectional |
Długość kabla SuperMAC AES50, ekranowany CAT5e ** | up to 100 m |
ULTRANET networking @ 48 lub 44,1 kHz, 22-bitowy PCM | 1 x 16 channels, unidirectional |
Długość kabla ULTRANET, ekranowany CAT5 | up to 75 m |
Wyjście ADAT @ 48 lub 44,1 kHz, 24-bitowe PCM | 2 x 8 channels, unidirectional |
Optyka Toslink, długość kabla | 5 m, typical |
Wyjście AES / EBU @ 48 lub 44,1 kHz, 24-bitowe PCM | 2 x 2 channels, unidirectional |
XLR, zrównoważony 110 Ω, długość kabla | 5 m, typical |
Zasilanie |
|
Automatyczne zasilanie przełącznika trybu | 100-240 V (50/60 Hz) |
Pobór energii | 55 W |
Cechy fizyczne |
|
Standardowy zakres temperatury roboczej | 5°C to 40°C (41°F to 104°F) |
Wymiary | 483 x 242 x 138 mm (19 x 9.5 x 5.4") |
Waga | 5.6 kg (12.4 lbs) |
Stagebox cyfrowy, Digital Snake S32 Behringer, stageboxy cyfrowe, BEHRINGER, Naglosnienie, Digital Snake S32 Behringer, Stage box S32 Behringer, Digital Snake S32, S32 Behringer, Stage box cyfrowy S32, Snake S32