Allen&Heath QU-16 || Cyfrowy mikser audio

  • 11 772,00 zł Cena zawiera podatek VAT bez kosztów wysyłki
  • Oblicz_raty_duckblue

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.

Kluczowe cechy miksera audio Allen&Heath QU16

  • Półprofesjonalny mikser cyfrowy z serii QU
  • Możliwość montażu w racku 19”
  • 16 wejść monofonicznych / liniowych (TRS + XLR)
  • Odwoływalne przedwzmacniacze AnaLOGIQTM
  • 3 wejścia stereo (TRS)
  • 12 miksów wyjściowych (XLR)
  • 7 miksów monitorowych (4 mono + 3 stereo)
  • 4 silniki FX
  • 2 dedykowane wysyłki / zwroty efektów
  • 4 grupy wyciszenia
  • 4 grupy DCA
  • Wyjście cyfrowe AES
  • Interfejs audio USB 24 × 22
  • dSNAKETM Zdalny port audio
  • 17 zmotoryzowanych tłumików
  • Ekran dotykowy 800 × 480
  • 4 klawisze funkcyjne

 

Opis miksera cyfrowego

Odrobina historii

Firma Allen Heath została założona w 1969 roku i stała się bardziej znana po zaangażowaniu Andy'ego Berezy, Ivora Taylora i Andrew Stirlinga. Na początku lat 70-tych Allen&Heath zbudował niestandardową kwadrofoniczną konsolę miksującą dla zespołu Pink Floyd, zwaną MOD1, której Alan Parsons używał do miksowania swoich występów na żywo. MOD1 można zobaczyć w filmie „Live at Pompeii”. Allen&Heath został przejęty przez Harman International w 1991 roku i do 2001 roku obroty firmy wzrosły dziesięciokrotnie. W lipcu 2001 roku nastąpił wykup menedżerski spółki z inwestycjami pochodzącymi od 3i i Bank of Scotland. Zarząd składał się z czterech ówczesnych dyrektorów oraz dwóch dyrektorów niewykonawczych od swoich partnerów inwestycyjnych. W marcu 2006 roku Close Growth Capital przyniósł udział 3i za 9 mln GBP w ramach drugiego wykupu. Firma zatrudniała następnie 180 osób przy obrotach 15 milionów funtów rocznie. W kwietniu 2008 r. A&H zostało sprzedane D&M Holdings Inc. W czerwcu 2013 r. D&M Holdings sprzedał Allen & Heath firmie private equity Electra Partners. 43 miliony funtów kapitału i długu zostały dostarczone przez Electra Private Equity PLC i zarząd Allen & Heath.

Kilka przełomowych produktów

Allen&Heath był pierwszą firmą, w która zamontowała potencjometry i przełączniki na płytce obwodu wejściowego kanału. Allen & Heath był też pierwszą firmą, która wyprodukowała mały6-kanałowy mikser tranzystorowy z 2 wyjściami o nazwie MiniMixer. Mikser Allen&Heath Syncron A jako pierwszy zastosował wzmacniacze operacyjne. Konsola Allen&Heath CMC była pierwszą konsolą, która wykorzystała mikroprocesor do integracji funkcji MIDI z mikserem. Konsola GL2 połączyła funkcje Front of House (FOH) i monitora scenicznego w jednym mikserze, co nazywa się mikserem „dwufunkcyjnym”.

Tytułem wstępu trochę o QU16 

Mikser QU16 Wyposażony we wszystkie funkcje, których można oczekiwać od najwyższej klasy konsoli cyfrowej i wykorzystujący technologie pionierskie w cyfrowych systemach miksujących GLD i iLive, Qu-16 ma moc i rodowód zapewniający najlepszą w swojej klasie jakość dźwięku. Funkcje serii Qu obejmują nagrywanie wielościeżkowe bezpośrednio na USB, automatyczne miksowanie mikrofonów, wstępne ustawienia mikrofonów ProFactory oraz stale rosnący ekosystem aplikacji, akcesoriów i zdalnych ekspanderów I/O.

Qu Ecosystem

Seria Qu to znacznie więcej niż tylko mikser. Qu to cały ekosystem ze zdalnymi ekspanderami, które pozwalają na umieszczenie I/O tam, gdzie jest potrzebny. ME Personal Mixers rozszerza miksy monitorów i umożliwia proste, oszczędzające czas sterowanie lokalne. Qu Apps pozwala zdalnie konfigurować i bezprzewodowo miksować na scenie lub gdziekolwiek indziej. Wstępne ustawienia ProFactory Mic przyspieszają czas przygotowania i zapewniają najlepszy możliwy dźwięk. Poza tym można też nagrywać przez USB oraz zintegrować mikser z programem DAW, a wszystko to po to by zoptymalizować przepływ pracy wprost z jednego centralnego urządzenia, którym jest właśnie mikser QU-16.

Przedwzmacniacze AnalogiQTM

Qu-16 ma szesnaście cyfrowo sterowanych przedwzmacniaczy AnalogiQTM z zaawansowanym wykrywaniem przejścia przez zero i bezstopniowym stopniem wzmocnienia 1dB, które są ściśle powiązane z DSP dla optymalnej dokładności wzmocnienia i przejrzystości dźwięku. Sygnał analogowy jest przechwytywany przez wysokiej klasy, 24-bitowe przetworniki analogowo-cyfrowe o niskim opóźnieniu, które są dopasowane do 24-bitowych przetworników cyfrowo-analogowych w celu zapewnienia wymaganej wysokiej jakości na wyjściu. Przedwzmacniacze AnalogiQTM zostały tak zbudowane, ​​aby zapewnić doskonałą przejrzystość, minimalne zniekształcenia oraz by były wyjątkowo ciche, a także posiadały ciepły, muzyczny dźwięk, którego tak brakuje w niektórych konsolach cyfrowych. Wiadomo, cyfry cyframi, ale cały czas jesteśmy w domenie dźwięku, gdzie poza tym jak się pracuję liczy się ostatecznie też jakość dźwięku i jego powtarzalność.

Doświadczenie miksowania

Ogromna moc przetwarzania i zaawansowana funkcjonalność nie mają znaczenia, jeśli nie ma się dostępu do potrzebnych elementów sterujących w mgnieniu oka. Mikser wyposażony jest duży ekran dotykowy o rozdzielczości 800 × 480, True Color Touchscreen i dedykowany obrotowy enkoder co razem tworzy serce interfejsu Qu-16, zapewniając superszybki dostęp do wszystkich ustawień i parametrów miksera. Dedykowane klawisze i zakładki ekranowe szybko prowadzą do widoków liczników i RTA, racków FX, przetwarzania kanałów, sterowania audio USB, scen, menu konfiguracji i wielu innych. Uzupełnieniem ekranu dotykowego jest SuperStrip - zestaw jednofunkcyjnych fizycznych elementów sterujących zapewniających natychmiastowy dostęp do wzmocnienia, HPF, 4-pasmowy PEQ, bramkę, kompresor, GEQ i pan. 

Jeden kanał / jeden suwak

Qu-16 ma tłumik na kanał wejściowy mono i mniej warstw tłumików dla łatwiejszego i szybszego przepływu pracy. Niektóre miksery cyfrowe nie oferują tłumika na wejście fizyczne, co oznacza, że ​​musisz uzyskać dostęp do dodatkowej warstwy tłumika, aby kontrolować te kanały. Może to być mylące i czasochłonne. Ponieważ każde wejście mikrofonowe jest prezentowane na własnym suwaku dla szybkiego i łatwego sterowania, sprawia to, że Qu-16 jest idealnym mikserem do konwersji po raz pierwszy z analogowego na cyfrowy i dla tych, którzy nie czują się komfortowo pracując z kilkoma warstwami suwaków.

Zapamiętywanie ustawień

Prawdziwe miksowanie cyfrowe polega na możliwości zapisywania i przywoływania Scen za naciśnięciem jednego przycisku. Qu może przechowywać do 100 pełnych scen, a kanały lub miksy można zabezpieczyć przed ich nadpisaniem. Qu-16 posiada 17 zmotoryzowanych tłumików ALPS - 16 umożliwia natychmiastowy dostęp do wszystkich kanałów wejściowych i wzorców na 2 warstwach, a dedykowany suwak dynamicznie podąża za wyborem Miksu. Trzecia warstwa niestandardowa zdefiniowana przez użytkownika jest dostępna dla układu paska ad-hoc, do którego można przypisać dowolną kombinację danych wejściowych, efektów wysyłania, zwrotów efektów, DCA i wzorców miksowania.

Ustawienia mikrofonów ProFactory

Aby zapewnić ustawienia wstępne EQ Library dla wielu popularnych i standardowych mikrofonów, firma Allen&Heath połączyła siły z wiodącymi producentami mikrofonów i najlepszymi inżynierami w firmach Audio-Technica, Sennheiser i Shure. Presety wokalu, gitary elektrycznej, gitary akustycznej, perkusji oraz instrumentów dętych drewnianych i blaszanych zostały starannie opracowane, tak aby zapewnić najlepszy możliwy punkt wyjścia dla wybranego źródła i mikrofonu. Niezależnie od tego, czy użytkownik jest zapalonym amatorem, czy doświadczonym profesjonalistą, można szybko i łatwo rozpocząć pracę, oszczędzając cenny czas, dzięki czemu można skoncentrować się na korekcji źródła i akustyki pomieszczenia.

Rack FX

Qu-16 może się pochwalić 4 stereofonicznymi silnikami RackFX, wyposażonymi w starannie wykonane emulacje legendarnych klasycznych pogłosów, pogłosów bramkowanych, opóźnień, modulatorów, flangerów i innych. Efekty dźwiękowe są zwracane do miksu na dedykowanych kanałach zwrotnych, więc nie wiąże się kanałów wejściowych mono i stereo. Każdy powrót efektów stereo ma dedykowany 4-pasmowy PEQ.

Qu-Drive

Qu-16 ma zintegrowany wielościeżkowy rejestrator USB, zapewniający 18 kanałów 48 kHz, 24-bitowe nagrywanie i odtwarzanie bezpośrednio na / z klucza USB lub dysku twardego. Nagrywanie wielościeżkowych nagrań z twoich programów nigdy nie było tak łatwe. Wybieralna para stereo może być nagrywana wzdłuż 16 kanałów mono, a dźwięk wielościeżkowy może być odtwarzany na 16 wejściach mono plus ST1. Ponadto Qu-Drive zapewnia również nagrywanie stereo z możliwością podłączenia dowolnej pary wyjść Mix, Main LR (pre, post lub sumowane do mono), a nawet magistrali PAFL, z 2-ścieżkowym odtwarzaniem stereo do ST3.

Automatyczny mikser miksujący (AMM)

AMM jest niezbędny w aplikacjach, takich jak konferencje, spotkania i panele dyskusyjne, w których jednocześnie działa wiele mikrofonów. Redukując szumy tła i minimalizując ryzyko sprzężenia, Automatyczny Mikser Mikrofonów pomaga inżynierowi zarządzać poziomem wielu wejść mikrofonowych, zapewniając wyraźny dźwięk wkładu każdego głośnika. Algorytm dynamicznego dzielenia wzmocnienia D-Classic jest inspirowany standardowymi w branży automiksami. Jednocześnie można miksować do 16 źródeł mikrofonu, przy czym każdy kanał ma ustawienie priorytetu, które określa jego „wagę” w całkowitym wzmocnieniu systemu.

Integracja z Mac OS i Windows DAW

Wbudowany interfejs audio Qu-16 przesyła strumieniowo do 24 ścieżek do wyboru na komputer Mac lub PC, a zwroty z komputera można łatwo przypisać do kanałów wejściowych. Interfejs jest zgodny z klasą w systemie Mac OS X, dzięki czemu jest naprawdę plug-and play i zostanie natychmiast rozpoznany przez dowolny program DAW obsługujący Core Audio, w tym Logic, Cubase, Reaper i Pro Tools. Sterownik zgodny z ASIOTM i WDM jest dostępny dla komputerów z systemem Windows. Standardowe sterowanie MIDI jest tunelowane przez złącze USB, dzięki czemu można mapować suwaki do ścieżek ulubionego DAW. Dostępny jest sterownik DAW Control do łatwej konfiguracji i emulacji protokołów HUI lub Mackie Control w systemach Mac OS X i Windows.

Qu-Apps dla większej kontroli bezprzewodowej

  • Qu-Pad łączy się z mikserem przez Wi-Fi i zapewnia natychmiastowy dostęp do wszystkich parametrów i ustawień miksowania na żywo. W sumie to dziś jest standard, ale jakże to miłe jak się ma tyle swobody :)
  • Qu-You pozwala maksymalnie siedmiu wykonawcom kontrolować własne miksy monitorów za pomocą dowolnego urządzenia z systemem iOS lub Android oraz uwalnia inżyniera do skupienia się na miksowaniu dla wykonawców.
  • Qu-Control to konfigurowalna aplikacja na iOS zapewniająca prosty interfejs dla nietechnicznych użytkowników do kontrolowania podstawowych parametrów mikserów Qu, gdy nie ma w pobliżu operatorów technicznych.

Aplikacje wymagają podłączenia routera Wi-Fi lub punktu dostępu do portu sieciowego miksera.

dSNAKE

Jeśli myślisz o wymianie standardowego kabla wieloparowego na kabel cyfrowy Cat5, wbudowany port QuS-16 dSNAKE zapewni Ci przyszłość, umożliwiając podłączenie do zdalnego ekspandera AB168, AR2412 lub AR84. dSNAKE to autorskie rozwiązanie sieciowe firmy Allen&Heath, które charakteryzuje się opóźnieniem w transporcie wynoszącym zaledwie 105us przy kablach o długości do 120 m. Przy pracy ze stanowiska FoH, można umieścić ekspandery I/0 na scenie daleko od miskera i poprowadzić pojedynczy kabel Cat5 z powrotem do Qu-16. Proste, łatwe i przyjemne.

ME Personal Mixing System

Qu-16 jest w pełni kompatybilny z osobistym systemem miksowania ME. ME-1 rozszerza dostępne miksy monitorów i daje każdemu wykonawcy kontrolę nad własnym miksem, pozostawiając akustykowi swobodę skupienia się na publiczności. Dowolną liczbę osobistych mikserów ME-1 można połączyć z portu dSNAKE (lub z Stagebox AR2412 lub AB168 podłączonego do portu dSNAKE).

Konstrukcja miksera

Wykonana z walcowanej na zimno stali Zintec o grubości 18, charakterystyczna rama Qu została zaprojektowana pod kątem wytrzymałości, użyteczności i trwałości. Cisza jest cennym towarem w środowisku na żywo lub w studio, dlatego nikt nie chce, aby te chwile spokoju zostały zrujnowane przez wirowanie pochodzące z pozycji miksu. Elegancki profil Qu zapewnia optymalny przepływ powietrza przez mikser, eliminując potrzebę stosowania jakichkolwiek wentylatorów.

Procesory DSP

Qu-16 jest wyposażony w 5 wysokowydajnych procesorów ARM. Między nimi rdzenie ARM zapewniają najnowocześniejsze przetwarzanie, pracując równolegle, aby zapewnić szeroką kontrolę, natychmiastowe działanie i błyskawiczną reakcję, z dedykowanymi rdzeniami obsługującymi ekran dotykowy i powierzchnię, strumieniowanie USB, Qu-Drive wielokanałowe nagrywanie / odtwarzanie, sterowanie Ethernet i automatyzacja fadera. Farma DSP miksera wykorzystuje dwurdzeniowe procesory DSP nowej generacji, dając 10 rdzeni DSP, z których 8 jest przeznaczonych wyłącznie do przetwarzania kanałów i miksów. Architektura DSP Qu-16 wykorzystuje różne głębokości bitów, dostosowane do określonych algorytmów, z 48 bitami na krytyczne funkcje EQ i 56-bitowym akumulatorem na szynie miksującej, gdzie naprawdę się liczy, umożliwiając uchwycenie każdego niuansu dźwięku w końcowym miksie.

 

Dodatkowe kluczowe cechy i funkcjonalności

  • Qu-Drive Bezpośrednie nagrywanie / odtwarzanie wielościeżkowe na dyskach USB
  • Kontrola DAW MIDI
  • Aplikacja na iPada Qu-Pad
  • Qu-You osobista aplikacja do monitorowania iPhone / Android
  • Konfigurowalna aplikacja na iOS Qu-Control do prostego sterowania bezprzewodowego
  • Kompatybilny z ME Personal Mixing System
  • Metalowe wykończenie, pasujące do najwyższej jakości serii GLD Chrome

 

Akcesoria opcjonalne

  • AR2412 - 24 wejścia, 12 wyjść AudioRack ze złączem dSNAKE i portem rozszerzeń do osobistego monitorowania.
  • AR84 - 8 wejść, 4 wyjścia AudioRack ze złączem dSNAKE.
  • AB168 - Przenośny, wytrzymały 16 wejść, 8 wyjść stagebox ze złączem dSNAKE i portem rozszerzeń do osobistego monitorowania.
  • AH9650 - 100m bęben EtherFlex Cat5 z blokującymi złączami Neutrik EtherCon.
  • AH9981 - 50-metrowy bęben EtherFlex Cat5 z blokowanymi złączami Neutrik EtherCon
  • AH9651 - 20 m Neutrik EtherFlex Cat5 z blokowanymi złączami Neutrik EtherCon.
  • LEDLamp - 18” lampka na gęsiej szyi ze zmienną jasnością
  • QU-16-RK19 - Zestaw do montażu w racku.
  • AP9262 - Osłona przeciwpyłowa do Qu-16.
  • AP9931 - Torba transportowa Qu-16.

 

Specyfikacja miksera

Wejścia

Wejścia 16x ¼" (6,35 mm) symetryczne wejścia liniowe TRS
16x wejść mikrofonowych XLR
2x Stereo Para 1/4" (6,35 mm) symetryczne wejścia TRS, w połowie normalne
1x Niesymetryczne wejście mini-jack stereo 1/8" (3,5 mm)
1x wejście mikrofonu Talkback XLR
1x Zdalne źródło Ethernet dSNAKE dla kanałów 1 do 16, ST1, ST2, ST3
Przedwzmacniacz Wzmocnienie analogowe: od -5 do 60 dB, kroki 1 dB
Trim Wejścia liniowe stereo: +/- 24 dB
Czułość na wejściu XLR: od -60 do +5 dBu
TRS: od -50 do +15 dBu
Stereo 1, 2, 3: Nominalny 4 dBu / 0 dBu
Maksymalny poziom wejściowy XLR: 19 dBu
TRS: 29 dBu
Stereo 1, 2, 3: 22 dBu / 19 dBu
Impedancja wejściowa XLR: więcej niż 5 kiloomów
TRS: więcej niż 10 kiloomów
Stereo Line Inputs: ponad 7 kiloomów
THD + N Unity Gain 0 dB: 0,0005 procent, -89 dBu (20 Hz do 20 kHz, wyjście bezpośrednie przy 0 dBu, 1 kHz)
Mid Gain 30 dB: 0,001 procent, -83 dBu (20 Hz do 20 kHz, Direct Out przy 0 dBu, 1 kHz)

Wyjścia

Wyjścia 4x wyjścia mono XLR Mix
3x wyjścia stereo pary XLR Mix
1x Główne pary wyjść XLR stereo
1x Stereo Para 1/4" (6,35 mm) TRS Alt Mix Wyjście
1x para stereo 1/4" (6,35 mm) Wyjście TRS 2TRK
1x Cyfrowe 2-kanałowe XLR AES, częstotliwość próbkowania 48 kHz Wyjście (symetryczne 2,5 Vpp zakończone 110 omów)
1x Zdalne wyjścia Ethernet dSNAKE dla Mix 1 do 10, LR
Impedancja wyjściowa XLR / TRS: mniej niż 75 omów
Nominalna moc wyjściowa XLR / TRS: 4 dBu = 0 dB Odczyt licznika
Maksymalny poziom wyjściowy XLR / TRS: 22 dBu
Pozostały szum wyjściowy XLR / TRS: -91 dBu (wyciszony, 20 Hz do 20 kHz)

System

Zakres dynamiczny 112 dB
Pasmo przenoszenia 20 Hz do 20 kHz (+/- 0,5 dB)
Headroom 18 dB
Poziom operacyjny Wewnętrzne: 0 dBu
Wyrównanie dBFS 18 dBu = 0 dBFS (22 dBu przy wyjściu XLR)
Kalibrowanie Meter: 0 dB Meter= 18 dBFS (4 dBu at XLR Output)
Wskazanie piku licznika -3 dBFS (19 dBu przy wyjściu XLR), wykrywanie wielopunktowe
Wskazanie sygnału miernika -48 dBFS (-26 dBu przy wyjściu XLR)
Meter Typ: szybka (szczytowa) odpowiedź
Częstotliwość próbkowania 48 kHz +/- 100 PPM
Analogowy do cyfrowego konwertera 24-bitowa Delta Sigma
Przetwornik cyfrowo-analogowy 24-bitowa Delta Sigma
Czas oczekiwania 1,2 ms (lokalne wejście XLR na wyjście XLR)
0,7 ms (lokalne wejście XLR na wyjście AES)
Zasilacz 100–240 V prądu przemiennego, 50/60 Hz, maksymalnie 82 W.

Interfejs USB

Rozkład Send And Return: Send (24 kanały), return (22 kanały), WAV, 48 kHz / 24-bit
Typ urządzenia USB A
Format nagrywania / odtwarzania Nagrywanie stereo: 2-kanałowy, WAV, 48 kHz / 24-bit, łatany
Odtwarzanie stereo: 2-kanałowe, WAV, 44,1 lub 48 kHz, 16 lub 24-bitowe do Stereo 3
Zapis wielościeżkowy: 18-kanałowy, WAV, 48 kHz / 24-bit, kanały od 1 do 16 + łatana para
Odtwarzanie wielościeżkowe: 18-kanałowy, WAV, 48 kHz / 24-bit, kanały 1 do 16, Stereo 1

Sterowanie

Suwaki 16 x 3,9" (100 mm) z napędem silnikowym
Ekran dotykowy 5” (126 mm) TFT
Rozdzielczość 800 x 480
Klawisze funkcyjne 4
Wycisz grupy 4
Sieć Aplikacja TCP / IP Ethernet na iPada

Przetwarzanie

Kanały Lokalny, zdalny, USB
Łączenie stereo Pary nieparzyste / parzyste
Powiązane parametry: EQ, Dynamics, Insert, Delay, Assignments, Sends
Opcje linków: przedwzmacniacz, polaryzacja, łańcuchy boczne, Fader / Mute, Pan
Biegunowość Normalny / do tyłu
HPF 12 dB / oktawa, 20 Hz do 2 kHz
Insert Przypisywalne efekty do kanałów wejściowych
Delay Do 85 ms
Bramka Self-Key Sidechain
Próg / głębokość: -72 dBu do 18 dBu / 0 do 60 dB
Atak / Wstrzymanie / Zwolnienie: 50 ms do 300 ms, 10 ms do 5 s, 10 ms do 1 s
Korektor parametryczny Pasmo 1: Filtr półkowy LF (Baxandall), paramteryczny
Pasmo 2 i 3: Dzwonek
Pasmo 4: Filtr półkowy HF (Baxandall), paramteryczny
Parametryczny: Non-Constant Q, Variable, 1,5 to 1 / 9th Octave
Kompresor Self-Key Sidechain
Próg / stosunek: -46 dBu do 18 dBu (1: 1 do nieskończoności)
Atak / Uwolnienie: 300 μs do 300 ms / 100 ms do 2 s
Kolanko: miękkie / twarde
Rodzaje: Peak Manual, RMS Manual, SlowOpto, PunchBag
Channel Direct Out Follow Fader, Follow Mute (opcje globalne)
Source Select (Global): Post-Preamp, Pre-EQ, Post-EQ, Post-Delay

Mix Processing

Equalizer GEQ: Stała 1/3 oktawy, 28 pasm, 31 Hz do 16 kHz, (wzmocnienie +/- 12 dB), Mix 1-4, LR
Efekty Rodzaje: Pogłos, Opóźnienie, Gated Reverb, ADT, Chorus, Symphonic Chorus, Phaser, Flanger
4x dedykowane zwroty efektów stereo: Fader, Pan, Mute, Routing do Mix / LR, 4-pasmowy PEQ
Narzędzia PAFL: PFL lub stereofoniczny AFL na miejscu, korekta od 0 do -24 dB, opóźnienie 85 ms
Talkback: przypisywany do dowolnego miksu, 12 dB / oktawę HPF
Generator sygnału: przypisywany do dowolnego miksu, szum sinusoidalny / biały / różowy / pasmowy
RTA: 31 pasm, 1/3 oktawy od 20 Hz do 20 kHz, zgodnie ze źródłem PAFL

Parametry fizyczne

Wymiary 440 x 500 x 186 mm (w pudełku 610 x 680 x 350 mm)
Waga 10 kg (w pudełku 13,5 kg)

 

Filmy i prezentacje miksera

 

Przydatne linki

Słowa kluczowe oznaczające produkt

Mikser cyfrowy QU-16 Allen&Heath, Miksery cyfrowe stół, Miksery audio, Nagłośnienie, ALLEN&HEATH, QU-16 Allen&Heath, QU16 Allen&Heath, QU 16 Allen&Heath, QU-16, QU 16, QU16, MIkser cyfrowy QU-16, Mikser cyfrowy