Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Firma Allen Heath została założona w 1969 roku i stała się bardziej znana po zaangażowaniu Andy'ego Berezy, Ivora Taylora i Andrew Stirlinga. Na początku lat 70-tych Allen&Heath zbudował niestandardową kwadrofoniczną konsolę miksującą dla zespołu Pink Floyd, zwaną MOD1, której Alan Parsons używał do miksowania swoich występów na żywo. MOD1 można zobaczyć w filmie „Live at Pompeii”. Allen&Heath został przejęty przez Harman International w 1991 roku i do 2001 roku obroty firmy wzrosły dziesięciokrotnie. W lipcu 2001 roku nastąpił wykup menedżerski spółki z inwestycjami pochodzącymi od 3i i Bank of Scotland. Zarząd składał się z czterech ówczesnych dyrektorów oraz dwóch dyrektorów niewykonawczych od swoich partnerów inwestycyjnych. W marcu 2006 roku Close Growth Capital przyniósł udział 3i za 9 mln GBP w ramach drugiego wykupu. Firma zatrudniała następnie 180 osób przy obrotach 15 milionów funtów rocznie. W kwietniu 2008 r. A&H zostało sprzedane D&M Holdings Inc. W czerwcu 2013 r. D&M Holdings sprzedał Allen & Heath firmie private equity Electra Partners. 43 miliony funtów kapitału i długu zostały dostarczone przez Electra Private Equity PLC i zarząd Allen & Heath.
Allen&Heath był pierwszą firmą, w która zamontowała potencjometry i przełączniki na płytce obwodu wejściowego kanału. Allen & Heath był też pierwszą firmą, która wyprodukowała mały6-kanałowy mikser tranzystorowy z 2 wyjściami o nazwie MiniMixer. Mikser Allen&Heath Syncron A jako pierwszy zastosował wzmacniacze operacyjne. Konsola Allen&Heath CMC była pierwszą konsolą, która wykorzystała mikroprocesor do integracji funkcji MIDI z mikserem. Konsola GL2 połączyła funkcje Front of House (FOH) i monitora scenicznego w jednym mikserze, co nazywa się mikserem „dwufunkcyjnym”.
Jest to trzeci mikser oparty na silniku XCVI FPGA o przetwarzaniu audio 96 kHz. Avantis umieszcza całą naszą technologię nowej generacji w osobnej 64-kanałowej / 42 konfigurowalnej konsoli magistrali, z dwoma ekranami dotykowymi Full HD, superelastycznym przepływem pracy z interfejsemContinuity UI, rozbudowanymi opcjami I/O, Posiada jako opcję możliwość przetwarzania w systemie miksowania dLive oraz wytrzymałą, w pełni metalową obudowę.
Dzięki olbrzymiej powierzchni ekranu wynoszącej 206 cali kwadratowych, działającej z wyraźną rozdzielczością 1080p Full HD, Continuity UI pozwala zobaczyć i natychmiast wchodzić w interakcje z większością tego, co ważne, umożliwiając bezproblemowe połączenie między fizycznymi elementami sterującymi, a wyświetlaczami. Cały system jest zbudowany tak, aby dynamicznie wyświetlać potrzebne informacje w dowolnym momencie i zapewniać kontrolę na wyciągnięcie ręki.
Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem / operatorem, który chce zbudować kompaktowy system, czy firmą wynajmującą z istniejącymi zasobami Allen & Heath, połączenie SLink w Avantis zapewnia prawdziwą elastyczność, łącząc się z całą gamą sprzętów. Jeśli doda się kartę Dante do systemu to można uzyskać jeszcze więcej możliwości, ponieważ Allen&Heath posiada cały zestaw urządzeń które są dedykowane do pracy w ekosystemie Dante np DT168.
Elementy ekosystemu Everything I/O |
|
AR2412 | 24 wejścia XLR / 12 wyjść XLR - 48 kHz |
AB168 | 16 wejść XLR / 8 wyjść XLR - 48 kHz |
AR84 | 8 wejść XLR / 4 wyjścia XLR - 48 kHz |
GX4816 | 48 wejść XLR / 16 wyjść XLR - 96 kHz |
DX012 | 12 Wyjście XLR Analogowe / AES |
DX32 | Modułowy ekspander 96kHz |
DX168 | 16 wejść XLR / 8 wyjść XLR - 96 kHz |
DT168 | 16 wejść XLR / 8 wyjść XLR - Dante 96 kHz |
DX164-W | 16 wejść XLR / 4 wyjścia XLR - 96 kHz |
DT164-W | 16 wejść XLR / 4 wyjścia XLR - Dante 96 kHz |
DX Hub | Zdalny hub ekspandera DX |
Natychmiast po wyjęciu z pudełka mikser Avantis jest wyposażony jest w potężne narzędzia do przetwarzania sygnału, które z łatwością spełnią wymagania większości użytkowników ale jeśli jest potrzeba by mieć więcej możliwości to wystarczy zaktualizować konsolę za pomocą Avantis dPack. Dzięki temu otrzymuje się dodatkowe przetwarzanie dLive, w tym Dyn8 (do 16 instancji), DEEP Compressors i Dual Stage Valve Preamp, a także więcej modeli w miarę ich dodawania.
DEEP umieszcza niesamowite emulacje bezpośrednio na wejściach Avantis i miksuje kanały przy zerowym opóźnieniu. Bez palących się gniazd FX, bez kłopotów z sprzętem innych firm i bez problemów z opóźnieniami lub czymkolwiek ;)
Avantis dPack zapewnia również Dyn8, potężny i wyrafinowany procesor z 4 pasmami dynamicznego korektora i 4 pasmami kompresji wielopasmowej. Dzięki niekończącym się aplikacjom, Dyn8 zmienia sposób myślenia o dynamicznym przetwarzaniu. dPack umożliwia 16 silnikom Dyn8 do wstawiania na kanałach Input i Mix.
Firma Allen&Heath ma zasłużoną reputację w tworzeniu emulacji efektów, które rywalizują z najlepszymi wtyczkami innych firm, ale bez żadnych związanych z tym problemów. Z pasją graniczącą z obsesją inżynierowie stworzyli zestaw efektów inspirowanych jednymi z najbardziej cenionych urządzeń zewnętrznych, w tym nieskazitelnymi pogłosami, szczegółowymi opóźnieniami i wspaniałymi klasycznymi efektami modulacji. Każdy efekt zajmuje tylko jedno z 12 gniazd, a każde z 12 gniazd FX ma dedykowany powrót stereo - więc nie musisz marnować kanałów wejściowych.
jeśli chodzi o fabryczne, lokalne połączenia Avantis jest wyposażony w 12 wejść analogowych XLR, 12 wyjść analogowych XLR oraz AES (wejście stereo, 2x wyjście stereo). Poza tym mikser jest wyposażony w dwa dodatkowe porty I/O umożliwiające korzystanie z pełnego zakresu aktualnych kart opcji dLive, w tym Dante (64x64 i 128x128), Waves, gigaACE, MADI i więcej, rozszerzając zakres integracji systemu, podziałów FoH / monitorów i nagrywania wielościeżkowego.
Karty rozszerzeń |
|
DANTE 128x128 | Dzięki 128 kanałom dwukierunkowego dźwięku o częstotliwości 96 kHz karta Dante 128x128 nadaje się do cyfrowego podziału kanałów między systemami, na przykład FOH i MON, oferując jednocześnie jednoczesne nagrywanie wielościeżkowe za pośrednictwem wirtualnej karty dźwiękowej Dante (dostępne osobno). |
DANTE 64x64 | Karta sieciowa audio Dante 64x64 oferuje łączność z niskim opóźnieniem z sieciami i urządzeniami Dante używającymi standardowego okablowania sieciowego i sprzętu, a także stanowi opłacalną alternatywę dla Dante 128x128 w aplikacjach, które nie wymagają dodatkowego wejścia / wyjścia. |
Waves V3 | Interfejs do platformy sieciowej Waves SoundGrid do przetwarzania wtyczek, nagrywania wielościeżkowego i dystrybucji audio. |
gigaACE | Ekonomiczne i gotowe do użycia rozwiązanie dla cyfrowych podziałów i połączeń punkt-punkt. |
superMADI | Elastyczny zestaw narzędzi do transmisji rozgłoszeniowej. Multiformat spełniający wymagania dotyczące transmisji / nagrywania kanałów + samochodów dostawczych OB. |
fibreACE | Rozwiązanie światłowodowe do wydarzeń na dużą skalę i długich kabli o długości do 500 m. |
Mikser Avansis to nie jest kolejny nudny w swojej konstrukcji mikser. Tu mamy piękne połączenie tego co się nazywa dobrym designem, który nie dość, że piękny to jeszcze funkcjonalny i ekstremalnie wytrzymały. Wygląd jest częściowo zainspirowany rurowymi szkieletami egzo najnowszej generacji rowerów. Te eleganckie kształty są w całości metalowe. Są super wytrzymałe, ale jednocześnie lekkie.
Wejścia |
|
Wejścia XLR mikrofoniowe / liniowe | Zbalansowany XLR, zasilanie phantomowe +48V |
Przedwzmacniacz mikrofonowy / liniowy | Sterowane cyfrowo |
Czułość na wejściu | -60 do + 15dBu |
Wzmocnienie analogowe | +5 to +60dB, 1dB steps |
Pad | -20dB Aktywny PAD |
Maksymalny poziom wejściowy | + 30dBu (wejście PAD) |
Impedancja wejściowa | > 4kΩ (Pad out),> 10kΩ (Pad in) |
Mic EIN | -127dB ze źródłem 150Ω |
Wskażnik phantom | Na gniazdo, wewnętrzne lub zewnętrzne wykrywanie mocy phantomowej, wyzwalane przy +24V |
Wejścia cyfrowe | AES3 2 Ch XLR, zbalansowane 2,5 Vpp zakończone 110 Ω SRC zakres 24 bity, 32 k - 192 kHz, z opcją bypass |
Wyjścia |
|
Wyjścia analogowe XLR | Zbalansowane |
Impedancja wyjściowa | <75Ω |
Nominalna moc wyjściowa | + 4dBu = odczyt licznika 0dB |
Maksymalny poziom wyjściowy | + 22dBu |
Pozostały szum wyjściowy | -95dBu (wyciszony, 22-22kHz), 90dBu (wyciszony, 0-80kHz) |
Wyjścia cyfrowe | AES3 2 Ch XLR, zbalansowane 2,5 Vpp zakończone 110 Ω, częstotliwość próbkowania 96 kHz, globalnie przełączane na 48 kHz, 44,1 kHz |
System |
|
Zakres dynamiczny | 112dB |
poziom sygnału do szumu | -98dB |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 30 kHz (+ 0 / -0,8 dB) |
THD + N (wejście analogowe na wyjście) | 0,0015% przy wyjściu + 16dBu, wzmocnienie 1kHz 0dB |
Headroom | + 18dB |
Wewnętrzny poziom operacyjny | 0dBu |
Wyrównanie dBFS | + 18dBu = 0dBFS (+ 22dBu na wyjściu XLR) |
Kalibracja miernika | 0dB meter = -18dBFS (+ 4dBu przy wyjściu XLR) |
Wskazanie piku licznika | -3dBFS (+ 19dBu przy wyjściu XLR) |
Częstotliwość próbkowania | 96 kHz |
Wyjścia ADC | 32-bitowy |
DAC | 32-bitowy |
Zakres temperatury pracy | 0° C do 40° C 32° F do 104° F |
Zasilanie sieciowe | 100–240 V AC, 50–60 Hz, maks. 150 W |
Odtwarzanie audio USB | Pliki .WAV mono / stereo, 16/24 bity, 44,1 / 48/96 kHz |
Nagrywanie audio USB | Pliki stereo WAV, 24 bity 96 kHz |
Parametry fizyczne |
|
Szerokość x Głębokość x Wysokość - w trybie pracy | 917 x 627 x 269 mm |
Waga netto | 26 kg |
Szerokość x Głębokość x Wysokość – zapakowany | 1100 x 850 x 425 mm |
Waga brutto | 35 kg |
Mikser cyfrowy Avantis Allen&Heath, Miksery cyfrowe stół, Miksery audio, powermiksery, Nagłośnienie, ALLEN&HEATH, Miksery cyfrowe, Avantis Allen&Heath, Avantis, Mikser Avantis Allen&Heath, Mikser Avantis