Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
PreSonus Quantum to interfejs audio/MIDI wykorzystujący w pełni zalety ultraszybkiego łącza Thunderbolt 2 i optycznych złączy ADAT, wyposażony w 26 wejść i 32 wyjścia o ekstremalnie niskiej latencji. Interfejs zapewnia brzmienie doskonałej jakości. Umożliwia nagrywanie i odtwarzanie z jakością 24-bity/192 kHz; posiada przedwzmacniacze mikrofonowe XMAX z zapisem ustawień; pozwala również na rozbudowę systemu kiedy wzrosną twoje wymagania. Quantum to świetny wybór dla wszystkich, profesjonalnych i półprofesjonalnych producentów, jak i twórców muzyki elektronicznej.
Każdą decyzję na etapie projektowania Quantum podejmowano, mając na względzie jeden cel: szybkość. W Quantum zastosowano szybkie łącze Thunderbolt 2 i architekturę bezpośredniej komunikacji z systemem komputerowym „direct-to-daw”, bez użycia DSP. Rezultatem jest najszybszy jak dotąd i oferujący najniższą latencję interfejs marki PreSonus. Całość dopełniają najnowocześniejsze konwertery 24-bity/192 kHz o zakresie dynamicznym 120 dB, zaskakująco szerokie opcje rozbudowy systemu oraz funkcje sterowania za pomocą oprogramowania.
Quantum posiada dwa wejścia combo mikrofonowo-liniowo-instrumentalne i sześć wejść combo mikrofonowo-liniowych, z cyfrowo sterowanym przedwzmacniaczem XMAX i indywidualnym zasilaniem fantomowym +48V dla każdego wejścia. Do dyspozycji masz również dwa główne wyjścia ¼” TRS, osiem wyjść aux ¼” TRS i dwa niezależne wyjścia słuchawkowe z dedykowana regulacją głośności. Ale to dopiero początek. Optyczne złącza ADAT I/O i cyfrowe stereofoniczne S/PDIF I/O zapewnią kolejnych 18 cyfrowych wejść oraz wyjść. Jeżeli potrzebujesz jeszcze więcej torów wejściowych i wyjściowych, możesz przez Thunderbolt połączyć razem w sumie cztery interfejsy Quantum, tworząc monstrualny system z 96 wejściami i wyjściami. Precyzyjną synchronizację Quantum z pozostałymi urządzeniami cyfrowymi zapewnia złącze BNC world clock I/O. Oczywiście interfejs posiada też wejście i wyjście MIDI.
Cyfrowe przetworniki klasy audiofilskiej, taktowanie z niskim jitterem i preampy z pamięcią parametrów zapewniają doskonałą jakość rejestrowanych i odtwarzanych dźwięków. Quantum umożliwia miksowanie i nagrywanie nawet w najwyższej rozdzielczości 192 kHz. Wysokiej klasy przetworniki na każdym wejściu i wyjściu działają z dynamiką 120 dB, więc w naturalny sposób zarejestrujesz każdy, złożony harmonicznie materiał bez słyszalnych zniekształceń. Przedwzmacniacze mikrofonowe XMAX w klasie A prezentują niezwykle wysoką dynamikę, głęboki bas, wyrównane tony wysokie i ogólnie bogate brzmienie pozwalające usłyszeć każdy oddech, transjent i szczegóły w twoich nagraniach.
Profesjonalne funkcje i pokaźna liczba wejść i wyjść czynią z Quantum idealny interfejs w każdym środowisku nagraniowym i produkcyjnym. Otrzymujesz dwa główne i osiem dodatkowych symetrycznych wyjść liniowych, a także funkcje Mute/Dim i Mono. Pokładowy mikrofon talkback można włączyć w każdym miksie, możesz też słuchać każdego miksu przez dwa niezależne wzmacniacze słuchawkowe. Co więcej, każde z 10 wyjść analogowych może dostarczyć napięcie sterujące dla dowolnych urządzeń analogowych. W połączeniu z opcjami rozszerzenia Quantum, uniwersalnym zestawem oprogramowania, błyskawiczną szybkością i brzmieniem najwyższej jakości, otrzymujemy system nagraniowy, który będzie sercem twojego wymarzonego studia przez kolejne lata.
Gdy używasz Quantum, interfejs audio jest ściśle zintegrowany z resztą twojego systemu nagraniowego. Uruchom program Studio One, a znajdziesz tam pełne sterowanie funkcjami przedwzmacniacza. Chcesz nagrywać z dala od komputera? Uruchom Studio One Remote na swoim iPadzie.
Funkcjami Quantum można sterować zdalnie za pomocą bezpłatnej aplikacji sterującej PreSonus UC Surface, również wtedy, kiedy używasz innych programów do nagrywania. W zestawie otrzymujesz analizator do monitorowania transmitowanych sygnałów audio, który działa w czasie rzeczywistym. Aplikacja UC Surface szybko zyskała uznanie za intuicyjny interfejs do miksowania, pozwalający na szybki dostęp do wszystkich funkcji, których potrzebujesz.
Zestaw wtyczek znacząco zwiększa funkcjonalność aplikacji Studio One. Kolekcja zawiera precyzyjnie dobrane instrumenty wirtualne i efekty najlepszych marek w branży, każda z wtyczek nasyci twoje utwory własnym kolorem i magią. Te plug-iny to nie zabawki – to profesjonalne narzędzia, po które będziesz sięgać i polegać na nich przy niezliczonej liczby miksów.
Przedwzmacniacz mikrofonowy |
|
Rodzaj | XLR Female (via Combo), Balanced |
Maksymalny poziom wejściowy | +10 dBu (Balanced, min. gain) |
Zakres kontroli wzmocnienia | 60 dB |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz to 20 kHz (±0.15 dB, unity gain, 48 kHz) 20 Hz to 40 kHz (±0.22 dB, unity gain, 96 kHz) |
Zakres dynamiczny | > 110 dB (A-wtd, min. gain) |
Całkowite zniekształcenia harmoniczne | < 0.005% (1 kHz, min. gain) |
EIN | < -131 dBu (max gain, 40Ω, 22 kHz BW, A-wtd) |
Impedancja wejściowa | 1.6 kΩ |
Phantom Power | +48V, > 8 mA per input |
Wejścia instrumentalne |
|
Rodzaj | ¼” TS Female (via Combo), Unbalanced |
Maksymalny poziom wejściowy | +15 dBu (Unbalanced, min. gain) |
Zakres kontroli wzmocnienia | 60 dB |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz to 20 kHz (±0.2 dB, unity gain, 48 kHz) 20 Hz to 40 kHz (±0.6 dB, unity gain, 96 kHz) |
Zakres dynamiczny | > 106 dB (A-wtd, min. gain) |
Całkowite zniekształcenia harmoniczne | < 0.005% (1kHz, min. gain) |
Impedancja wejściowa | > 1 MΩ |
Wejścia liniowe |
|
Rodzaj | ¼” TRS Female (via Combo), Balanced |
Maksymalny poziom wejściowy | + 18 dBu (Balanced, min. gain) |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz to 20 kHz (±0.05 dB, unity gain, 48 kHz) 20 Hz to 40 kHz (±0.10 dB, unity gain, 96 kHz) |
Zakres dynamiczny | > 118 dB (A-wtd, min. gain) |
Całkowite zniekształcenia harmoniczne | < 0.005% (1 kHz, min. gain) |
Impedancja wejściowa | 10 kΩ |
Wyjścia główne i liniowe |
|
Rodzaj | ¼” TRS Female, impedance balanced, DC Coupled |
Maksymalny poziom wyjściowy | +18 dBu (Balanced) |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz to 20 kHz (±0.05 dB, unity gain, 48 kHz) 20 Hz to 40 kHz (±0.15 dB, unity gain, 96 kHz) |
Zakres dynamiczny | > 118 dB (A-wtd) |
Całkowite zniekształcenia harmoniczne | < 0.0035% (1 kHz, +4 dBu) |
Impedancja wyjściowa | 51Ω |
Wyjścia słuchawkowe |
|
Rodzaj | ¼” TRS Female, Stereo, Unbalanced, x2 |
Maksymalny poziom wyjściowy | 175 mW/channel (56Ω load) |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz to 20 kHz (±0.5 dB, 48 kHz) |
Zakres dynamiczny | > 110 dB (A-wtd) |
Całkowite zniekształcenia harmoniczne | < 0.03% (1 kHz) |
Impedancja słuchawek (zakres roboczy) | 16Ω to 300Ω |
Przesłuch |
|
Wejście do wejścia | < -110 dB |
Wyjście na wyjście | < -115 dB |
Wejście do wyjścia | < -120 dB |
Diody LED poziomu sygnału |
|
Clip | -0.5 dBFS |
Sygnał 1 | -2 dBFS |
Sygnał 2 | -4 dBFS |
Sygnał 3 | -6 dBFS |
Sygnał 4 | -10 dBFS |
Sygnał 5 | -20 dBFS |
Sygnał 6 | -30 dBFS |
Sygnał 7 | -50 dBFS |
Digital Audio |
|
Rodzaj połączenia | Thunderbolt* |
Zakres dynamiki ADC | 120 dB (A-wtd) |
Zakres dynamiki DAC | 120 dB (A-wtd) |
Głębia bitowa | 24 bits |
Wewnętrznie obsługiwane stawki próbkowania | 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192 kHz |
Zegar |
|
Drganie | < 70 ps RMS (20 Hz – 20 kHz) |
Tłumienie drgań | > 60 dB (1 ns in => 1 ps out) |
Zasilanie | 12 VDC, 5A, external power supply |
Fizyczny |
|
Wymiary | 44.45 x 177.8 x 482.6 mm |
Waga | 2.72 kg |
Interfejs Audio Thunderbolt Quantum Presonus, Interfejsy audio, MIDI, Interfejsy i procesory studyjne, Studio i homerecording, PRESONUS, Quantum Presonus, Quantum, Thunderbolt Quantum Presonus, Thunderbolt Quantum