Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
SQ-7 to flagowa konsola 33-taktowa w serii SQ, napędzana rewolucyjnym, 96-krotnym silnikiem XCVI FPGA firmy Allen & Heath. SQ-7, stworzony z myślą o wymagających scenariuszach, takich jak AV, imprezy firmowe, produkcje na żywo i domy modlitwy, oferuje nieskazitelną jakość dźwięku wysokiej rozdzielczości i bardzo niskie opóźnienie <0,7 ms. Konsola posiada 32 wyjątkowe wbudowane przedwzmacniacze mikrofonowe, a także 8 silników FX FX z dedykowanymi kanałami zwrotnymi stereo i dostępem do renomowanej biblioteki RackExtra FX. SQ to naturalny wybór dla monitorów dousznych, zapewniających 12 stereofonicznych miksów (konfigurowalnych jako grupy lub auxy), a funkcja automatycznego miksowania mikrofonu sprawia, że jest to doskonały wybór na konferencje, rozmowy panelowe i wiele innych.
SQ jest wyposażony we wszystkie procesy potrzebne do stworzenia idealnego miksu. Każde z 48 wejść ma HPF, superszybką bramę z sidechain i filtrem, muzyczny 4-pasmowy equalizer parametryczny i kompresor Peak / RMS do sterowania i kształtowania poziomów i stanów nieustalonych. Miksy mają zarówno parametryczną, jak i 28-pasmową korektę graficzną wraz ze sprężarką w standardzie, wszystko gotowe do włączenia, gdy jest to wymagane. Rdzeń XCVI pozwala nawet na to, aby każdy kompresor w SQ posiadał swoją własną równoległą ścieżkę, bez problemów związanych z fazą i koherencją.
Architektura przetwarzania SQ DEEP pozwala właścicielom wybierać emulacje kompresora i preampu, aby dopasować je do stylu i potrzeb. Wtyczki DEEP mogą być wbudowane bezpośrednio w wejścia miksera i miksować kanały, a wszystko to bez dodawania opóźnień systemowych lub kłopotów z konfiguracją.
SQ jest uzbrojony w 8 stereofonicznych silników FX i jest dostarczany wraz z uznaną biblioteką RackExtra, zawierającą emulacje legendarnych klasycznych pogłosów, bramkowanych pogłosów, opóźnień, modulatorów i innych efektów. Każdy silnik ma swój własny, dedykowany zwrot stereo, więc nie musisz używać żadnego z 48 kanałów wejściowych.
SQ-7 ma wszystkie wejścia / wyjścia na pokładzie, których potrzebujesz do samodzielnej pracy. Dzięki inteligentnemu portowi SLink, SQ można rozszerzyć do 48-mikrofonowych wejść poprzez rodzinę ekspanderów szaf rackowych i ekspanderów o częstotliwościach 96 kHz i 48 kHz (np. AB168, AR2412, AR84 i DX168), dzięki czemu jest to elastyczne rozwiązanie. Dopasuj rozwiązanie dla właścicieli innych systemów cyfrowych Allen&Heath. Możesz także połączyć SQ bezpośrednio z innym SQ lub nawet z systemem dLive.
Panel sterowania SQ skupia się wokół 7-calowego pojemnościowego ekranu o wysokiej rozdzielczości, oprawionego w szereg wydajnych, oświetlających enkoderów, aby stworzyć intuicyjną, zintegrowaną mieszaninę wyraźnych informacji wizualnych i natychmiastową, bezpośrednią kontrolę. Kanały i miksy można przeciągać i upuszczać na dowolny pasek, dzięki niestandardowym nazwom i kodowaniu kolorami na ekranach pasków kolorów, co pozwala zbudować środowisko miksowania odzwierciedlające własny przepływ pracy. Każdy pasek wyposażony jest w opatentowany system dozowania kanałów Chromatic, dzięki któremu można uzyskać szybki podgląd poziomu dzięki diodom LED o zmiennej jasności i kolorze.
Środowisko pracy na żywo może być trudne i stawia bardzo duże wymagania, dlatego miksery serii SQ są zbudowane z trójwalcowanej, metalowej obudowy. SQ ma niezastąpioną wytrzymałość, która leży u podstaw jego dobrego wyglądu i tego jaki budzi zaufanie profesjonalistów. Nie ma miejsca na tani plastik. Trwałość i niezawodność to jest coś co się rzuca przy pierwszym rzucie oka, jak i ostatnim.
SQ jest centralnym elementem ekosystemu aplikacji, ekspanderów, sieci audio, osobistych mikserów i innych elementów, pozwalając ci łączyć się, dostosowywać i rozszerzać zakres panowania nad sceną. Jest również kompatybilny z wiodącymi standardami sieci audio - dodaj kartę sieciową audio, taką jak Dante lub Waves, do portu wejścia / wyjścia SQ i jesteś gotowy do integracji z zainstalowanymi systemami, zapewnij cyfrowy podział na FoH / Monitor i wiele więcej. Po prostu działasz.
Zintegrowany SQ-Drive umożliwia szybkie i łatwe przechwytywanie nagrań wielościeżkowych lub stereofonicznych w formacie 96kHz bezpośrednio na klucz USB lub napęd. Brak instalacji oprogramowania, brak problemów ze sterownikami kart dźwiękowych i brak dodatkowego laptopa, który mógłby doprowadzić do spadku wydajności pracy. SQ-Drive to również inteligentny sposób na zarządzanie muzyką walk-in.
Dostarczony jest również wbudowany interfejs audio 32 × 32 96kHz do nagrywania wielościeżkowego, podkładów lub wirtualnych aplikacji soundcheck. Interfejs jest zgodny z Core Audio i ASIOTM i jest wyposażony w funkcje sterowania MIDI i DAW.
Istnieją dwie podstawowe aplikacje dla SQ - SQ MixPad dla inżynierów i SQ4You dla wykonawców.
Dzięki nie mniej niż 12 stereofonicznym miksom, super-niskim opóźnieniom i zarówno korektorowi parametrycznemu, jak i graficznemu w każdym miksie, SQ jest idealnym towarzyszem dla zestawów monitoringu dousznego.
SQ jest w pełni kompatybilny z systemem osobistego miksowania ME, umożliwiając wykonawcom przejęcie kontroli nad własnymi miksami monitorów. Dowolna liczba osobistych mikserów ME-1 i ME-500 może być połączona szeregowo z portu SLink miksera lub z podłączonego zdalnego ekspandera.
Jak to mówił nasz wielki (gigantyczny!) przyjaciel Krzysztof, na szczęście pracujemy w branży Audio, a nie IT i tu liczy się dźwięk i brzmienie. Ta myśl padła podczas prezentacji mikserów cyfrowych Allen&Heath, gdy jeden z widzów zadał pytanie, jak się mają miksery Alleh&Heath do mikserów X32 Behringera. I oczywiście zdanie jest mocno sugerujące, ale też każdy powinien sobie na nie odpowiedzieć sam, a jedynym szczerym sposobem odpowiedzi na nie jest tylko wejście w posiadanie miksera i jego używanie. Nie ma sensu w nieskończoność rozwodzić się nad zaletami tego i tamtego. Wiadomo, coś za coś, bez ryzyka nie ma zabawy ;) Wygoda użytkowania to jedno, ale też jakość brzmienia i dźwięk to drugie. Polecamy pamiętać o tym przy wyborze miksera, a my troche już używaliśmy tego miksera na takbrzmimiasto i z doświadczenia polecamy gorąco!:)
Ogólne |
|
Producent | Allen Heath |
Model | SQ7 |
Wejścia | 32 |
Kanały (maks) | 48 |
Wejścia Mic / Line | W pełni zbalansowane XLR |
Czułość na wejściu | -60 do + 0 dBu |
Przełączany Pad | -20 dB |
Wzmocnienie analogowe | 0dB do +60dB, kroki 1dB |
Maksymalny poziom wejściowy | + 30dBu |
Impedancja wejściowa | > 5kOhm |
THD + N, Unity gain 0dB | 0,002% -92dBu (20Hz-20kHz, AES Direct Out, @ 0dBu 1kHz) |
THD + N, średnie wzmocnienie + 30 dB | 0,003% -91 dBu (20Hz-20kHz, AES Direct Out, @ -30dBu WEJŚCIE 1kHz) |
Phantom Power | + 48V (+ 3V / -2V) |
Wejścia liniowe stereo |
|
Złącza ST1, ST2 | Zbalansowane gniazdo 1/4 "TRS |
Złącze ST3 | Niezbalansowany mini jack stereo 3,5 mm |
Czułość wejścia (ST1, ST2 / ST3) | Nominalna + 4dBu ST1, ST2 / 0dBu ST3 |
Trim | +/- 24dB |
Maksymalny poziom wejściowy (ST1, ST2 / ST3) | + 22dBu / + 18dBu |
Impedancja wejściowa | > 7kOhm |
Insert (Pre EQ / Comp) | W pełni patchowalny |
Wyjścia XLR | Zbalansowany, XLR |
Wyjścia A i B | Zbalansowany jack TRS 1/4 " |
Impedancja wyjściowa | <75Ohm |
Nominalne dane wyjściowe | + 4dBu = odczyt 0dB licznika |
Maksymalny poziom wyjściowy | + 22dBu |
Pozostały poziom hałasu wyjściowego | -90dBu (wyciszony, 20Hz-20kHz) |
Cyfrowe wyjście AES | Zbalansowany kanał XLR 2, Częstotliwość próbkowania 96 kHz (domyślnie z SRC Bypassed), Przełączalne wyjściowe częstotliwości próbkowania, 44,1 kHz / 48 kHz / 88,2 kHz / (96 kHz) 2,5Vpp zbalansowane zakończone 110Ohm |
Kompresor | Patchache Sidechain |
SLink | Neutrik EtherCON (RJ45) |
tryb dsnake (urządzenia 48 kHz) | Możliwość przypisania 64 kanałów, zgodność z AR2412, AR84, AB168, ME, Qu |
tryb dx (urządzenia 96 kHz) | 32 kanały do przypisania, kompatybilne z DX168 |
gigaACE (urządzenia 96kHz) | Możliwość przypisania do 128 kanałów, kompatybilność z dLive, SQ i DXHub |
Wejścia | W pełni patchowalne |
Wyjścia | W pełni patchowalne |
Synchronizacja / SRC | możliwy do przypisania jako master audio sync dla wszystkich trybów, SRC 64 kanał |
I / O | Port Wielokanałowy moduł wejść / wyjść |
Wejścia | W pełni patchowalne |
Wyjścia | W pełni patchowalne |
Synchronizacja / SRC | Możliwe do przypisania jako master audio sync |
Suwaki | 100 mm zmotoryzowane |
Ekran dotykowy | 7" rozdzielczość 800 x 480, 24-bitowy RGB |
SoftKeys | 8 (SQ-5), 16 (SQ-6, SQ-7) |
SoftRotarys | 4 (SQ-6), 8 (SQ-7) |
Wyciszanie grup / grupy DCA | 8/8 |
Sieć | TCP / IP Ethernet dla MIDI i sterowania |
MIDI | TCP / IP i USB B |
Footswitch | Pojedyncze lub podwójne, chwilowe lub zatrzaskowe |
Źródło |
|
CH1-48 | W pełni patchowalne |
USB Global Source | SQ-Drive lub USB B Streaming |
Biegunowość | Normalny / odwrócony |
Trim | -24 do + 24 dB |
Filtr górnoprzepustowy | 12dB / oktawa 20Hz - 2kHz |
Opóźnienie | Do 341 ms |
Brama | Patchache Sidechain |
Filtr Sidechain | Hi-pass (20-5k), pass-pass (120-10k), Lo-pass (120-20k) |
Próg / głębokość | -72dBu do + 18 dBu / 0 do 60 dB |
Attack / Hold / Release | 50μs do 300ms / 10ms do 5s / 10ms do 1s |
PEQ | 4-pasmowy w pełni parametryczny, 20-20kHz, +/- 15dB |
Band 1, Band 4 | Wybierane półki (Baxandall), Bell |
Band 2, Band 3 | Bell |
Bell Width | Zmienna Q, od 1,5 do 1/9 oktawy |
Filtr Sidechain | Hi-pass (20-5k), pass-pass (120-10k), Lo-pass (120-20k), Q = 1 |
Próg / stosunek | -46dBu do 18dBu / 1: 1 do nieskończoności |
Atak / uwolnienie | 30μs do 300ms / 50ms do 2s |
Reakcja detektora | Możliwość przełączenia Peak / RMS |
Równoległa kompresja ścieżki | suchy / mokry -infin do 0dB |
Channel Direct Out | Śledź Fader, Wycisz, Wycisz grupę, DCA (globalny wszystkie ch) |
Wybierz źródło | Post-Preamp, Post-HPF, Post Gate, Insert Return, Post PEQ, Post Comp, Post Delay, trim -infin do 10dB na kanał |
Insert (Pre EQ / Comp) | W pełni patchowalne |
Mikser cyfrowy Allen&Heath SQ7, miksery cyfrowe stół, miksery audio, Nagłośnienie, ALLEN&HEATH, miksery cyfrowe stol, Allen&Heath SQ7, Allen&Heath SQ-7, SQ7, SQ-7, AllenHeath SQ7, Allen Heath SQ7, SQ7 cena, SQ7 Allen&Heath, SQ-7 Allen&Heath, mikser SQ7