Fraud Blocker

FAQ

 

Ponieważ w naszej pracy często pojawiają się te same pytania, postanowiliśmy pozbierać je i spróbować na nie odpowiedzieć. Z początku możecie tu zauważyć lekki chaos, ale z czasem wszystko uporządkujemy i posegregujemy pytania na takie, które mogą być użyteczne i na takie, które są bardziej ciekawostką, hmm ;)

1. Jak kupować w sklepie skladmuzyczny.pl?

Najlepszą odpowiedzią na to pytanie będą wskazówki jak nie kupować :) Bardzo prosimy nie próbować składać zamówień telefonicznie ani przez sms, burzy to całą logikę i porządek, który staramy się zaprowadzić w naszym systemie. Zamówienia składajcie na stronie (formularz), mailowo lub też złóżcie nam osobistą wizytę :) Preferujemy przedpłatę w imię zasady, że jesteśmy tak konkretni jak konkretny jest klient :)

2. Sklep muzyczny skladmuzyczny.pl to sklep stacjonarny czy tylko internetowy?

Działamy przede wszystkim jako sklep stacjonarny, ale posiadamy też własną stronę www — do skorzystania z której namawialiśmy Cię w punkcie pierwszym — oraz jesteśmy obecni na kanałach społecznościowych, w szczególności na facebooku. Zarządzamy trzema fanpage'ami (ogólny, gitarowy oraz studyjny), które sami osobiście prowadzimy bez pośrednictwa firm marketingowych. Znajdziecie na nich, poza ofertami, wiele przydatnych informacji na temat instrumentów oraz muzyki.

3. Gdzie znajduje się siedziba sklepu?

Składmuzyczny.pl znajduje się w Krakowie przy ul Skawińskiej 14. Sklep jest dwupoziomowy i zajmuje powierzchnię 200 m2. Mieszczą się w nim: sala główna z gitarami i nagłośnieniem oraz showroom z gratami studyjnymi, natomiast na dole, w Mordorze, siedzi Lutnik, a zaraz obok znajduje się odosobnione, wyciszone pomieszczenie gdzie można w spokoju przetestować instrumenty :)

4. Jakie są godziny otwarcie sklepu?

Sklep otwarty jest w dni powszednie od 11:00 do 19:00, w sobotę od 11:00 do 16:00, a w niedziele odpoczywamy ;)

5. Gdzie prowadzimy sprzedaż?

Na terenie całego kraju, ale zdarza nam się zahaczać i o inne państwa ;)

6. Czy prowadzimy skup instrumentów muzycznych?

Nie :)

7. Czy można oddać swój instrument w rozliczeniu za nowy?

Z zasady nie ma takiej możliwości ­ patrz punkt 6.

8. Czy prowadzimy komis/skup instrumentów?

Nie, nie prowadzimy komisu i nie skupujemy instrumentów. Nigdy nie skupowaliśmy żadnych instrumentów.

9. W czym specjalizuje się sklep muzyczny skladmuzyczny.pl?

Naszą specjalizacją są gitary (w szczególności elektryczne), home recording/studio, nagłośnienie PA oraz instrumenty klawiszowe (syntezatory, pianina cyfrowe).

10. Czy wypożyczamy sprzęt muzyczny na eventy?

Tak, mamy takie możliwości.

11. Czy organizujemy eventy?

Organizacją wydarzeń dla nas zajmuje się fundacja Krakowska Scena Muzyczna.

12. Czy udzielamy rabatów i w jakiej wysokości?

Owszem udzielamy, ale tylko przy pełnej przedpłacie. Zasady rabatowania oraz inne promocje pojawiają się na naszej stronie lub na innych podstronach oraz na stronach portali społecznościowych.

13. Czym różni się gitara klasyczna od akustycznej?

Najprościej mówiąc gitara klasyczna ma struny nylonowe (owijka jest tylko na trzech najgrubszych E,A,D) a w akustycznej struny są metalowe. Instrumenty te są ponadto trochę inaczej zbudowane, jako że gitara akustyczna musi po prostu wytrzymać większy naciąg strun metalowych. W związku z tym zakładanie strun metalowych do gitary klasycznej jest bardzo dobrym pomysłem, jeśli chce się gitarę zepsuć ;)

14. Czy gitary sprzedajemy razem ze strunami i czy są one nastrojone?

Nie sprzedajemy gitar bez strun, ponieważ jak na złość, przychodzą do nas wszystkie z założonymi strunami ;) Możemy je ściągnąć za drobną opłatą plus jeden uśmiech ;) Gitary sprzedajemy wyregulowane (przez Lutnika z Mordoru) i nastrojone. Niech będzie. 

15. Czy wszystkie towary ze strony znajdują się na stanie składu muzycznego?

Nie, na naszej stronie znajduje się oferta producentów sprzętu muzycznego, ale pomieszczenie tego wszystkiego na 200m2 graniczyłoby z cudem :) Większość sprzętu jest dostępna na zamówienie.

16. Czy można przyjść z własnym piecem i ograć sprzęt sklepowy?

Tak, jak najbardziej, postaraj się jednak wcześniej uprzedzić nas o swoich zamiarach byśmy mogli zrobić miejsce :)

17. Jaki jest zwykle czas realizacji zamówienia?

Staramy się jak najszybciej realizować zamówienia — czas to pieniądz. Najczęściej proces ten trwa dwa dni, w innym wypadku zostaniesz poinformowany o ewentualnej zwłoce.

18. Czy struny są na gwarancji?

Tak naprawdę nie było takiego pytania, więc na nie nie odpowiemy ;)

19. Czy można pomacać w Składzie instrumenty?

Tylko pod warunkiem, że nikt nie będzie patrzeć ;)

20. Jaka jest różnica między tanim a drogim sprzętem muzycznym?

Różnica jest taka, jak między złym a dobrym muzykiem.

 

Jeśli masz więcej dobrych pytań, pisz śmiało na zamowienia [at] skladmuzyczny.pl