Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Wyjątkowy i znakomity interfejs Fireface UFX II umożliwia transfer analogowych i cyfrowych danych audio z niemal dowolnego źródła bezpośrednio do komputera.
Wiele unikalnych funkcji, dobrze przemyślana konfiguracja, kapitalnie rozwiązany mikser i opcje monitoringu, profesjonalne efekty DSP, najwyższej klasy układy analogowe oraz najnowsze przetworniki cyfrowe stawiają Fireface UFX II na czele wśród wszystkich interfejsów audio do komputera.
Niezwykle elastyczny i kompatybilny, wyposażony w DURec (opcja bezpośredniej rejestracji przez USB), a także osprzęt i legendarne sterowniki RME o najniższej latencji, Fireface UFX II posiada bogaty zestaw funkcji, które zainteresują użytkowników pracujących zarówno w wysokiej klasy studiach domowych, jak i w profesjonalnych studiach nagrań.
Obsługujący 60 kanałów audio (30 wejść i 30 wyjść), częstotliwości próbkowania do 192 kHz, umożliwiający dużą elastyczność dzięki połączeniu przez USB nowy Fireface UFX II jest idealnym rozwiązaniem do nagrywania, miksowania i monitoringu dźwięków w praktycznie każdych warunkach.
Interfejs Fireface UFX II jest niezwykle uniwersalny więc łatwo można go zintegrować z dowolnym systemem produkcyjnym. Standardem w Fireface UFX II są złącza analogowe, ADAT, AES, SPDIF oraz USB 2. Równie imponująca jest liczba kanałów obsługiwanych przez urządzenie: 12 analogowych, 16 ADAT i 2 AES z 30 wejściami i 30 wyjściami. Ponadto dzięki połączeniu USB 2 nowy Fireface UFX II można obsługiwać za pomocą opcjonalnego pilota RME ARC USB (Advanced Remote Control USB).
RME Fireface UFX II wyposażono w nowe, najwyższej klasy konwertery AC/CA i zoptymalizowane analogowe układy Wejść/Wyjść o lepszych parametrach SNR oraz THD, zapewniające nieskazitelne, krystalicznie czyste i przejrzyste brzmienie. Nowy tor mikrofonowy bez tłumika o maksymalnym poziomie wejściowym +18 dBu i zakresie wzmocnienia 75 dB umożliwia bezproblemową pracę w nawet najbardziej wymagających warunkach.
Co więcej, nowe nisko-impedancyjne wyjścia słuchawkowe o dużej mocy (2 Ω) i maksymalnym poziomie wyjściowym +19 dBu zapewniają wystarczającą moc i poziom głośności dla większości słuchawek o wysokiej lub niskiej impedancji.
Na przednim panelu Fireface UFX II dostępna jest funkcja DURec do bezpośredniego nagrywania przez USB. Teraz obsługiwana przez układy drugiej generacji o zwiększonej funkcjonalność i kompatybilności – co zapewnia większą niezawodność nawet przy korzystaniu z wolniejszych lub pofragmentowanych pamięci USB.
Pilot ARC USB podłączany jest do komputera przez USB i komunikuje się bezpośrednio z TotalMix FX. Kontroler posiada 15 dowolnie przypisywanych, podświetlanych przycisków, pokrętło enkodera, a także wejście TS do podłączenia przełącznika nożnego.
ARC USB to pilot do zdalnej kontroli Fireface UFX II poprzez MIDI USB 1.1. Urządzenie działa w klasie UAC 1 więc jest kompatybilne z systemami Windows i Mac OS X. Po podłączeniu pilota do systemu operacyjnego TotalMix FX automatycznie wykrywa ARC USB i komunikuje się z nim za pomocą prostych komend MIDI umożliwiających zdalną kontrolę UFX II.
Dostępny od 2001 r. mikser TotalMix umożliwia nieograniczone łączenie i miksowanie sygnałów w interfejsach audio marki RME. Unikalna funkcja tworzenia tylu niezależnych submiksów ile jest dostępnych kanałów wyjściowych sprawia, że jest to najbardziej uniwersalny i wszechstronny mikser tego typu.
Razem z obsługiwanym sprzętem TotalMix FX tworzy kompletny system efektowy, zwiększający wygodę pracy z całym torem nagraniowym i umożliwiający rezygnację z wprowadzających opóźnienia rozwiązań programowych.
TotalMix FX może w całości zastąpić mikser zewnętrzny umożliwiając tworzenie wielu, pozbawionych opóźnień miksów monitorowych z korekcją, blokiem dynamiki, pogłosem i delayem na każdym wyjściu, wliczając główny miks monitorowy i miksy słuchawkowe dla muzyków.
Aplikacja TotalMix FX for iPad™ umożliwia pełną kontrolę miksera sprzętowego i efektów DSP w interfejsach Fireface UFX+, UFX II, UFX, UCX, 802, Babyface, Babyface Pro oraz MADIface Pro w trybie Class Compliant, i pozwala tworzyć, zapisywać i wczytywać kompletne miksy bezpośrednio z poziomu iPada.
Przetwornik AC, wejścia liniowe 1-8, panel tylny |
|
Rozdzielczość AC | 24 bity, |
SNR (odstęp sygnał-szum) | 113 dB RMS nieważone, 116 dBA, |
Pasmo przetwarzania przy 44.1 kHz, -0.1 dB | 5 Hz – 20.8 kHz, |
Pasmo przetwarzania przy 96 kHz, -0.5 dB | 3 Hz – 45.8 kHz, |
Pasmo przetwarzania przy 192 kHz, -1 dB | 2 Hz – 92 kHz, |
Zniekształcenia THD | < -110 dB, < 0.00032 %, |
Poziom THD+N | < -104 dB, < 0.00063 %, |
Separacja kanałów | > 110 dB, |
Maksymalny poziom wejściowy | +19 dBu, |
Wejścia | 6.3 mm TRS jack, symetryzowane elektronicznie, |
Impedancja wejściowa | 8 kOm niesymetrycznie, 12 kOm symetrycznie, |
Czułość wejściowa przełączana | Lo Gain, +4 dBu, |
Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy Lo Gain | +19 dBu, |
Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu | +13 dBu, |
Regulacja wzmocnienia | od 0 do +12 dB, |
Minimalny poziom dla 0 dBFS | +1 dBu, -1.2 dBV. |
Wejścia mikrofonowe 9-12, panel przedni |
|
Tak samo jak dla AC, tylko |
|
Wejście | XLR, symetryzowane elektronicznie, |
Impedancja wejściowa | 3.4 kOm, |
SNR (odstęp sygnał-szum) | 115 dB RMS nieważone, 118 dBA, |
Zakres wzmocnienia Gain | 75 dB, |
Maksymalny poziom wejściowy, Gain 0 dB | +18 dBu, |
Maksymalny poziom wejściowy, Gain 75 dB | -57 dBu, |
Wskaźniki, CLIP LED | 0 dBFS • SIG LED -60 dBFS. |
Wejścia instrumentalne 9-12, panel przedni |
|
Tak samo jak dla AC, tylko |
|
Wejście | 6.3 mm TS jack, niesymetryczne, |
Impedancja wejściowa | 1 MOm, |
SNR (odstęp sygnał-szum) | 114 dB RMS nieważone, 118 dBA, |
Zakres wzmocnienia | 42 dB, |
Maksymalny poziom wejściowy, Gain 8 dB | +21 dBu, |
Maksymalny poziom wejściowy, Gain 50 dB | -21 dBu. |
Przetwornik CA, wyjścia liniowe 3-8, panel tylny |
|
Rozdzielczość | 24 bity, |
Zakres dynamiki (DR) | 115 dB RMS nieważone, 118 dBA, |
Pasmo przetwarzania przy 44.1 kHz, -0.5 dB | 5 Hz – 20.8 kHz, |
Pasmo przetwarzania przy 96 kHz, -0.5 dB | 5 Hz – 45 kHz, |
Pasmo przetwarzania przy 192 kHz, -1 dB | 5 Hz – 89 kHz, |
Zniekształcenia THD | < -110 dB, < 0.00032 %, |
Poziom THD+N | < -104 dB, < 0.00063 %, |
Separacja kanałów | > 110 dB, |
Maksymalny poziom wyjściowy | +19 dBu, |
Wyjścia | 6.3 mm TRS jack, symetryzowane przez serwo, |
Impedancja wyjściowa | 75 Om niesymetrycznie, 150 Om symetrycznie, |
Poziom wyjściowy przełączany | Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV, |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy Hi Gain | +19 dBu, |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu | +13 dBu, |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV | +2 dBV |
CA – Wyjście Stereo Monitor XLR (1-2) |
|
Tak samo jak dla CA, tylko |
|
Wyjście | XLR, symetryczne |
Poziom wyjściowy przełączany | 24 dBu, Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy 24 dBu | +24 dBu |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy Hi Gain | +19 dBu |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu | +13 dBu |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV | +2 dBV |
Tak samo jak dla CA, tylko |
|
Wyjście | 2 x 6.3 mm TRS stereo jack, niesymetryczne, |
Maksymalny poziom wyjściowy dla 0 dBFS, High | +19 dBu, |
Maksymalny poziom wyjściowy dla 0 dBFS, Low | +2 dBV, |
Impedancja wyjściowa | 2 Om, |
Maksymalna moc dla kanału przy obciążeniu 32 Om, 0.1% THD | 210 mW (2.6 Vrms, +10.5 dBu). |
MIDI |
|
2 x MIDI wejście/wyjście na złączach DIN 5-pinowych, |
|
Tryb Hi-speed | czas reakcji i jitter typowo poniżej 1 ms, |
Separacja | 128 bit FIFO dla wejścia i wyjścia. |
Sekcja cyfrowa | |
Zegary | Wewnętrzny, ADAT, AES, MADI, word clock, |
Układ z niskim jitterem | < 1 ns w trybie PLL, wszystkie wejścia, |
Zegar wewnętrzny | jitter 800 ps, losowa szerokość widma, |
Tłumienie jittera dla zegarów zewn. | > 30 dB (2.4 kHz), |
Efektywny wpływ jittera zegara na konwersję AC i CA | bliski zera, |
Obsługiwane częstotliwości próbkowania | 28 kHz do 200 kHz. |
Wejścia cyfrowe |
|
AES/EBU |
|
1 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodnie z AES3-1992, | |
Stopień wejściowy wysokiej czułości | (< 0.3 Vpp), |
Kompatybilność z SPDIF | (IEC 60958), |
Zakres blokowania (Lock range) | 27 kHz – 200 kHz, |
Jitter przy synchronizacji do sygnału wejściowego | < 1 ns, |
Tłumienie jittera | > 30 dB (2.4 kHz). |
Optyczne ADAT |
|
2 x TOSLINK, format zgodny ze specyfikacją Alesis |
|
Standard | 2 x 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz, |
Double Speed (S/MUX) | 2 x 4 kanały 24 bity 96 kHz, |
Quad Speed (S/MUX4) | 2 x 2 kanały 24 bity 192 kHz, |
Bitclock PLL zapewnia perfekcyjną synchronizację nawet w trybie varispeed, | |
Zakres blokowania (Lock range) | 31.5 kHz – 50 kHz, |
Poziom jittera przy synchronizacji do sygnału wejściowego | < 1. |
Optyczne SPDIF (ADAT2) |
|
1 x optyczne, zgodne z IEC 60958 | |
Zakres blokowania (Lock range) | 27 kHz – 200 kHz, |
Poziom jittera przy synchronizacji do sygnału wejściowego | < 1 ns, |
Tłumienie jittera | > 30 dB (2.4 kHz). |
Word Clock | Tak |
BNC, | Tak |
Układ adaptacji sygnału | odświeżanie sygnału przez auto-centrowanie i histerezę, |
Zakres poziomu | 1.0 Vpp – 5.6 Vpp, |
Zakres blokowania | 27 kHz – 200 kHz, |
Poziom jittera przy synchronizacji do sygnału wejściowego | < 1 ns, |
Tłumienie jittera | > 30 dB (2.4 kHz). |
Wyjścia cyfrowe |
|
AES/EBU |
|
Typ | XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodnie z AES3-1992, |
Poziom wyjściowy | profesjonalny 4.5 Vpp, konsumencki 2.6 Vpp, |
ADAT |
|
Standard | 2 x 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz, |
Double Speed (S/MUX) | 2 x 4 kanały 24 bity 96 kHz, |
Quad Speed (S/MUX4) | 2 x 2 kanały 24 bity 192 kHz. |
SPDIF optyczny (ADAT2) | Tak |
Format Consumer (SPDIF) | zgodny z IEC 60958, |
Próbkowanie | 28 kHz do 200 kHz. |
Word Clock | Tak |
BNC, | Tak |
Maks. napięcie wyjściowe | 5 Vpp, |
Napięcie wyjściowe przy 75 Om | 4.0 Vpp, |
Impedancja wyjściowa | 10 Om, |
Zakres częstotliwości | 27 kHz – 200 kHz. |
Informacje ogólne |
|
Zasilanie | Zasilacz wewnętrzny przełączany, 100 – 240 V AC, 36 W, |
Pobór mocy w stanie bezczynności | 19 W, |
Typowy pobór mocy | 22-25 W, |
Wymiary z uchwytami do racka (szer. x wys. x gł.) | 483 x 44 x 210 mm (19″ x 1.73″ x 8.5″), |
Wymiary bez uchwytów do racka (szer. x wys. x gł.) | 440 x 44 x 210 mm (17.3″ x 1.73″ x 8.3″), |
Pełna głębokość | 240 mm (9.4”), |
Waga | 3 kg, |
Zakres temperatur | +5° do +50° C, |
Wilgotność względna | < 75%, bez kondensacji. |
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
Interfejs audio RME FIREFACE UFX II, Instrumenty, Interfejsy audio, MIDI, Interfejsy i procesory studyjne, Studio i homerecording, RME, fireface ufx ii cena, fireface ufx ii rme, rme fireface ucx ii cena,