Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Tube MP / C (PreAmplifier / Compressor) to uniwersalne narzędzie do inżynierii dźwięku i nagrywania. Dwa niezależne obwody z lampowym przedwzmacniaczem analogowym i kompresorem bez VCA z optyczną kontrolą redukcji wzmocnienia są umieszczone w jednej wygodnej obudowie biurkowej. Używany jako przedwzmacniacz mikrofonowy / liniowy lub jako urządzenie DI (bezpośrednie), Tube MP / C jest zaprojektowany do bezproblemowej współpracy z dowolnymi nagraniami, wzmacnianiem dźwięku lub konfiguracją instrumentów elektronicznych. Obwody Tube MP / C firmy R T to konstrukcja hybrydowa wykorzystująca najnowszą, najbardziej zaawansowaną technologię półprzewodnikową i lampową.
Aktywne zbalansowane wejście półprzewodnikowe przedwzmacniacza zapewnia wyjątkowo niski poziom szumów i doskonałe tłumienie w trybie wspólnym. Wejście o wysokiej impedancji ¼ cala zapobiega obciążeniu dowolnego podłączonego urządzenia, dzięki czemu Tube MP / C jest idealny do zastosowań DI lub na poziomie linii. Drugi stopień 12AX7a przedwzmacniacza pracuje na regulowanym napięciu prądu stałego, zapewniając dodatkowe 20 dB wzmocnienia. Obwód kompresji ma konstrukcję bez VCA i wykorzystuje elektronikę optyczną (Vactrol) w połączeniu ze stopniem wzmocnienia lampy próżniowej 12AX7a w celu uzyskania doskonałej wydajności muzycznej. Opcjonalny uchwyt do stojaka ART SM1 bezpiecznie mocuje Tube MP / C do dowolnego stojaka mikrofonowego do zastosowań na żywo lub w studio.
Pasmo przenoszenia | 30 Hz - 60 kHz +/- 1 dB wyjście zbalansowane, 20 Hz - 60 kHz +/- 1dB 1/4″ wyjście |
Całkowite zniekształcenia harmoniczne | <0,1% przy maksymalnym wzmocnieniu |
CMMR | > 60 dB przy maksymalnym Wzmocnieniu |
Równoważny hałas wejściowy | -128dBu typowo („A” wtd., Zwarte zbalansowane wejście XLR, wzmocnienie @ maks.) |
Impedancja wejściowa | Wejście 1M Ω 1/4″, wejście 5K Ω XLR |
Połączenia wejścia / wyjścia | Wejście: symetryczne XLR lub symetryczne 1/4″. Wyjście: niesymetryczne zbalansowane XLR 1/4,, izolowane od transformatora. |
Maksymalny GAIN | +80 dB (symetryczne wejście-wyjście, + 64dB (niezbalansowane wejście, symetryczne wyjście) |
Maksymalny poziom wejściowy | niezrównoważony (Inst): +15 dBu, balansowany (mikrofon): +10 dBu |
Maksymalny poziom wyjściowy | +19 dBu (tryb liniowy) |
Impedancja wyjściowa | XLR: <600 Ω, 1/4″: <300 Ω |
Filtr dolnoprzepustowy | -3 dB przy 70 Hz, 6dB / oktawa |
Phantom Power | Przełącznik do wyboru, + 48 V DC, filtrowany, prąd ograniczony |
Rodzaj obudowy | Całe aluminium anodowane na czarno z integralnymi gumowymi bokami |
Wymagania dotyczące zasilania | 9VAC @ 1000mA (zewnętrzne) |
Czas ataku | <1 ms (limit), 20 ms (komp.) |
Czas zwolnienia | 150ms (szybki), 20ms - 3s Zależny od programu (Auto) |
Lampa | Ręcznie wybrane 12AX7a |
Nachylenie kompresora | 2: 1 (Comp.) / 11: 1 (Limit) |
Wymiary | 44,5 mm x 150 mm x 165 mm) |
Waga | 1,32 kg |
Pozostałe | 0dBu = 0,775 V rms, waga obejmuje zasilacz i opakowanie |
Preamp z kompresorem ART Tube MP/C, Przedwzmacniacze, Interfejsy i procesory studyjne, Studio i homerecording, ART, Tube MP/C, Tube MP / C,