Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Mikser rackowy/rekorder StudioLive 24R serii III to idealny partner dla konsolety/rekordera StudioLive serii III i może służyć jako prosty stagebox AVB, połączenie stageboxa i miksera monitorowego lub jako najpotężniejszy, samodzielny mikser rackowy w swojej klasie, dający wiele możliwości dostosowania sposobu pracy i działania do własnych potrzeb. Mikser rackowy III generacji ma pamięć wszystkich ustawień, łącznie z parametrami preampów XMAX na wszystkich kanałach wejściowych. Pożądane brzmienie StudioLive jest jeszcze lepsze niż wcześniej i obejmuje przetwarzanie Fat Channel serii III, z korektorami i kompresorami vintage na każdym kanale, i sześciopasmowy, w pełni parametryczny EQ na wszystkich wyjściach miksu.
Mikser rackowy StudioLive III jest łatwy w obsłudze i zapewnia wiele możliwości dopasowania sposobu pracy do własnych preferencji. Masz 16 Flexmiksów, które można indywidualnie wyznaczać jako aux, subgrupę lub miks matrix, co pozwala na miksowanie i dopasowywanie typów szyn według potrzeby. Presety Fat Channel w serii III stały się czymś w rodzaju scen dla poszczególnych kanałów: nie tylko zachowują ustawienia wejścia i Fat Channel, lecz także konfigurację wysyłek i szyn. Tak jak w przypadku konsolet serii III, możesz sterować mikserem przy pomocy wielu iPadów i komputerów, każdy z uruchomioną aplikacją UC Surface, z różnymi widokami, co umożliwia podgląd i regulację elementów, których potrzebujesz w danym czasie.
PreSonus StudioLive 24R posiada obsługę sieci AVB dla nagrywania oraz kompatybilności z urządzeniami AVB. StudioLive 24R serii III zapewnia trzy sposoby wielościeżkowego nagrywania. Dostępne jest pokładowe nagrywanie w stereo na kartę SD, które nie wymaga komputera; nagrywanie 40×40 przez USB 2.0 na komputer Mac lub Windows; lub nagrywanie 55×55 na komputer przez sieć AVB. Nagrywanie odbywa się przy pomocy Capture, Studio One 3 (polska wersja językowa) lub każdego innego oprogramowania, które obsługuje ASIO lub Core Audio. Port Ethernet 1 GB służy do połączenia z routerem bezprzewodowym lub bezpośrednio z komputerem, co umożliwia miksowanie bezprzewodowe lub przez sieć kablową z każdego miejsca przy użyciu UC Surface dla komputerów Mac/Windows, iPada bądź urządzenia z… Androidem! Mamy więc pełną kontrolę nad mikserem.
UC Surface jest częścią PreSonus Series III Software Library, kolekcji najnowocześniejszego oprogramowania, które jest ściśle zintegrowane z konsoletami i mikserami rackowymi serii III. Zestaw oprogramowania zawiera także łatwy w obsłudze polskojęzyczny program DAW PreSonusa – Studio One 3 Artist na komputery Mac i Windows, który zapewnia nagrywanie przy niskiej latencji z efektami, zdalną obsługą preampów XMAX i przetwarzaniem Fat Channel z miksera rackowego StudioLive serii III. Automatyzacja wirtualnych prób, a także nagrywanie jest możliwe przy pomocy programu Capture dla Mac i Windows. Muzycy mogą regulować swoje miksy odsłuchowe przy pomocy QMix-UC na iPhone’a, iPoda i urządzenia z Androidem. Wszystko to zostało zawarte w pakiecie oprogramowania.
Przedwzmacniacz mikrofonowy |
|
Rodzaj wejścia | Combo locking XLR mic-¼” TRS line |
Pasmo przenoszenia na wyjście główne | 20-20 kHz, ±0.5 dBu |
Impedancja wejściowa | 1 kΩ |
THD do wyjścia głównego | <0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, unity gain, unwtd |
Stosunek S / N do wyjścia głównego (Ref = +4 dB, 20 kHz BW, A-wtd) | 94 dB |
Współczynnik odrzucenia w trybie wspólnym | 65 dB |
Zakres kontroli wzmocnienia (± 1 dB) | 0 dB to +60 dB |
Maksymalny poziom wejściowy | +12 dBu |
Phantom (± 2 VDC) | 48 VDC, switchable per channel |
Niezbalansowane wejścia (23-24) |
|
Rodzaj | RCA Female, unbalanced (stereo pair) |
Maksymalny poziom wejściowy | +12 dBu, ±0.5 dBu |
Główne wyjścia |
|
Rodzaj | XLR Male, balanced |
Maksymalny poziom wyjściowy | +24 dBu, ±0.5 dBu |
Impedancja wyjściowa | 100Ω |
Wyjścia Mix |
|
Rodzaj | ¼” TRS Female, balanced |
Maksymalny poziom wyjściowy | +18 dBu, ±0.5 dBu |
Impedancja wyjściowa | 100Ω |
Wyjście słuchawkowe |
|
Rodzaj | ¼” TRS Female, active stereo |
Maksymalna wydajność | 100 mW/ch. @ 60Ω load |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz – 20 kHz (± 0.5 dB) |
THD + N | 0.01%, 1 kHz, max gain, 20 Hz BW, unwtd |
Stosunek S / N | 96 dB, 1 kHz, max gain, 20 Hz BW, unwtd |
Przesłuch systemu |
|
Wejście do wyjścia | -90 dB (Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, unwtd) |
Sąsiednie kanały | -87 dB (Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, unwtd) |
Cyfrowe audio i sterowanie |
|
Zakres dynamiczny ADC | 115 dB (A-wtd, 48 kHz) |
Zakres dynamiczny DAC | 115 dB (A-wtd, 48 kHz) |
Port USB do nagrywania | USB 2.0, Type-B |
Port kontroli sieci | RJ-45 |
Port sieciowy AVB Audio | Locking XLR Ethernet |
Przetwarzanie wewnętrzne | 32-bit, floating point |
Częstotliwość próbkowania | 48 kHz, 44.1 kHz |
A / D / A Bit Depth | 24 |
Poziom odniesienia dla 0 dBFS | +18 dBu |
Całkowite opóźnienie systemu | 1.9 ms (local routing, analog in-analog out, all processing active) |
Zegar |
|
Drganie | <20 ps RMS (20 Hz - 20 kHz) |
Tłumienie drgań | >60 dB (1 ns in, 1 ps out) |
Moc / środowisko |
|
Złącze | IEC |
Zakres napięcia wejściowego | 90 to 230 VAC (±10%) |
Wymagania dotyczące zasilania (ciągłe) | 85W |
Zalecana temperatura otoczenia podczas pracy | 0˚ to 40˚ Celsius / 32˚ to 104˚ Fahrenheit |
Dane fizyczne |
|
Wysokość | 3.5” (90mm) |
Szerokość | 19” (483mm) |
Głębokość | 12” (305mm) |
Waga | 10.8 lbs. (4.9 kg) |
Mikser rackowy Presonus StudioLive 24R, Miksery cyfrowe rack, Miksery audio, powermiksery, Nagłośnienie, PRESONUS, Naglosnienie, mikser cyfrowy, mikser presonus, mikser cyfrowy presonus,