Fraud Blocker

Presonus StudioLive Mixer 16.0.2 USB ][ Mikser cyfrowy

  • 4 999,00 zł Cena zawiera podatek VAT bez kosztów wysyłki
  • Oblicz_raty_duckblue

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.

Kluczowe cechy miksera cyfrowego Presonus StudioLive Mixer 16.0.2 USB

  • 12 wejść mikrofonowych/liniowych z preampem XMAX
  • 60-milimetrowe, precyzyjne fadery
  • Funkcja fat channel, która pozwoli nam zapiąć limiter, eq, expander i inne efekty
  • 16-wejściowy Interfejs na firewire
  • W zestawie Studio One Artist
  • 8 kanałów mono, każdy z wejściem mikrofonowym XLR i symetrycznym wejściem liniowym TRS
  • 2 kanały stereo (kanały 9/10 i 11/12) z symetrycznymi wejściami mikrofonowymi XLR na kanałach nieparzystych i symetrycznymi wejściami liniowymi 1/4″ po obu stronach
  • 2 kanały stereo (kanały 13/14 i 15/16) z symetrycznymi wejściami mikrofonowymi XLR na kanałach nieparzystych i symetrycznymi wejściami liniowymi 1/4″ oraz wejściami liniowymi RCA po obu stronach
  • 4 szyny aux, każda z symetrycznym wyjściem 1/4″
  • Główne wyjścia L/R, symetryczne gniazda XLR i TRS 1/4″
  • Symetryczne wyjście mono XLR
  • Para L/R symetrycznych wyjść monitorowych 1/4″
  • Wejście mikrofonowe Talkback XLR

 

Opis ogólny

Analogowa łatwość obsługi z cyfrową mocą

Gdy miksujesz koncert live lub nagrywasz artystę w studiu, musisz mieć możliwość szybkiej pracy. Znajomy, łatwy w obsłudze interfejs StudioLive® 16.0.2 zachowuje dobrą widoczność i dostępność wszystkich najważniejszych regulatorów, niepochowanych w menu i warstwach. Nasza filozofia konstrukcyjna jest prosta: jeden suwak dla każdego kanału mono lub stereo; jedno wyjście dla każdej szyny. Dodaj do tego łatwo dostępne, oznaczone kolorami przyciski funkcyjne i jasno oznaczone, osobne pokrętła korekcji i przetwarzania dynamiki. Wysyłki Aux mają własne, fizyczne regulatory. Każdy kanał ma duży, jasny wskaźnik poziomu. Ale niech Cię nie zmyli analogowe wrażenie: StudioLive 16.0.2 USB oferuje m.in. moc nowoczesnego miksowania cyfrowego, nagrywania wielościeżkowego i zdalnej, bezprzewodowej obsługi.

Małe rozmiary. Większe możliwości

Przy kompaktowych wymiarach, poniżej 19 cm kwadratowych, 16-kanałowy StudioLive 16.0.2 USB zapewnia 8 kanałów wejściowych mono, 4 kanały stereo i 4 szyny aux – każde z wysokiej jakości suwakiem 60 mm. Zyskujesz mnóstwo analogowych wejść/wyjść, 12 tranzystorowych preampów mikrofonowych XMAX, pracujących w klasie A, rozbudowane przetwarzanie sygnału z fizycznymi regulatorami, sterowanie MIDI, precyzyjne mierniki oraz wbudowany, wielokanałowy interfejs do nagrywania. Tak jak wszystkie miksery StudioLive, 16.0.2 USB ma w zestawie pakiet ściśle zintegrowanego oprogramowania nagrywającego, sterującego i do analizy dźwięku, a przy tym jest tak lekki i kompaktowy, że możesz go z łatwością trzymać jedną ręką.

Nigdy nie zabraknie Ci procesorów sygnałowych

Miksery StudioLive 16.0.2 zapewniają mnóstwo mocy DSP, bez żadnych ograniczeń, żadnych dzielonych zasobów, bez zastanawiania się, jakie przetwarzanie jest dostępne i gdzie. Całe przetwarzanie jest dostępne przez cały czas, bez żadnych kompromisów i zastrzeżeń. Wyjątkowy Fat Channel zapewnia kompresor, limiter, ekspander i 3-pasmowy korektor półparametryczny na każdym kanale i szynie; filtr górnoprzepustowy na każdym kanale; odwrócenie fazy dla preampów mikrofonowych; kolekcję profesjonalnie przygotowanych presetów; możliwość zapisywania i wybiórczego przywoływania ustawień procesora. Stereofoniczny, 31-pasmowy korektor graficzny został umieszczony na szynie głównej (sumie). A do tego otrzymujesz dwa 32-bitowe procesory efektowe, każdy z własną szyną miksującą i zestawem przydatnych presetów.

Lepsze brzmienie

Podłącz mikser StudioLive 16.0.2 USB, a natychmiast usłyszysz szczegóły i czystość, których spodziewałbyś się po znacznie droższych konsoletach. Miksery StudioLive działają z maksymalną częstotliwością próbkowania 48 kHz, co zapewnia wysoką rozdzielczość miksowania i nagrywania. Wysokiej jakości przetworniki Burr-Brown na każdym wejściu i wyjściu zapewniają najlepszy w tej klasie zakres dynamiki 118 dB, więc możesz uchwycić każdy poziom dźwięku z doskonałą dokładnością i bez słyszalnego przesterowania. A nasze preampy mikrofonowe XMAX zapewniają niesamowicie duży headroom, głęboki dół, gładką górę i ogólnie bogate brzmienie.
Nagrywanie jest zawarte w DNA StudioLive 16.0.2 USB.

Wbudowany w StudioLive 16.0.2 USB wielościeżkowy interfejs do nagrywania 18×16 jest ściśle zintegrowany z resztą miksera – nie jest czymś, co dorzuciliśmy po chwili namysłu. Wszystkie 16 kanałów i główny miks stale przesyłane są strumieniowo do komputera Mac lub Windows, podłączonego przez USB. Każdy kanał ma niezależny dostęp do swojego analogowego wejścia lub osobnego cyfrowego powrotu z komputera. Z mikserami StudioLive nagrywanie jest proste i łatwe: po prostu uruchom dołączony, skonfigurowany program Capture™, aby jednym kliknięciem nagrywać wszystkie wejścia kanałów i główny miks; lub nagrywaj przy pomocy dołączonego programu DAW Studio One Artist, bądź każdego innego programu, który obsługuje ASIO lub Core Audio. Teraz możesz nagrywać w studiu lub na koncercie z taką samą łatwością.

Zintegrowane, wieloplatformowe oprogramowanie do elastycznego sterowania i nagrywania jednym kliknięciem

Tak jak wszystkie miksery PreSonus StudioLive, StudioLive 16.0.2 USB jest ściśle zintegrowany z całym pakietem najnowocześniejszego oprogramowania. Miksuj bezprzewodowo lub przez sieć przewodową z dowolnego miejsca przy użyciu dotykowego oprogramowania sterującego UC Surface na komputery Mac, Windows oraz urządzenia z Androidem i iPady. Ustawiaj miksy poszczególnych monitorów na scenie przy pomocy QMix®-UC na iPhone’a, iPoda i urządzenia z Androidem. Korzystaj z automatyzacji wirtualnych prób dźwięku i nagrywania przy pomocy programu Capture na komputery Mac i Windows. Edytuj, udoskonalaj i wydawaj cyfrowo swoje nagrania przy pomocy Studio One Artist. Miksery StudioLive 16.0.2 USB i oprogramowanie współpracują ze sobą, tworząc spójny ekosystem, który pomaga Ci w realizacji Twojej wizji twórczej.

Wszystkie miksery StudioLive dostarczane są wraz z potężnym, ale łatwym w obsłudze oprogramowaniem do nagrywania i produkcji dźwięku PreSonus Studio One® na komputery Mac® i Windows®. Studio One charakteryzuje prostota interfejsu, potężna przeglądarka plików z szerokim wykorzystaniem metody „przeciągnij i upuść”, szczegółowa edycja i mnóstwo wtyczek efektowych, instrumentów wirtualnych oraz pętli. Z natury dobrze współpracuje z Internetem i może zostać rozbudowane o dodatki.

Co więcej Studio One ściśle integruje się z mikserami PreSonusa przy automatycznej konfiguracji – nie ma potrzeby mapowania wejść i wyjść. A co lepsze, możesz szybko i łatwo nagrać swój koncert przy pomocy Capture, a następnie otworzyć i edytować pełną sesję z markerami w Studio One. A jakość dźwięku Studio One po prostu nie ma sobie równych. To tylko kilka powodów, które sprawiły, że Studio One jest nowym standardem wśród programów DAW.

Osobne złącza analogowe zapewniające przewidywalny przepływu sygnału

Spójrzmy na tylny panel miksera StudioLive 16.0.2 USB – znajdują się tam solidne gniazda, których spodziewałbyś się w mikserze analogowym; symetryczne wejścia mikrofonowe na każdym z 8 kanałów mono; 8 symetrycznych wejść liniowych 1/4″; 4 niesymetryczne wejścia liniowe RCA; i specjalne wyjścia symetryczne dla każdej z 4 szyn aux oraz głównej szyny stereo. Każde wejście kanału i szyna wysyłkowa ma własne, osobne gniazdo – bez współdzielenia, bez kompromisów – zawsze wiesz, co jest każdym wyjściu.

Dodaj emocji swoim występom przy pomocy sterowania MIDI

Możliwość sterownia StudioLive 16.0.2 USB przy pomocy takich urządzeń jak iPad®, iPhone®, iPod touch®, i urządzeń z systemem Android jest świetna – o ile nie masz zajętych rąk graniem na instrumencie. Dlatego StudioLive 16.0.2 USB ma wejście i wyjście MIDI. Użyj nożnego pedału MIDI lub programu DAW do przywoływania scen przy użyciu komunikatów MIDI Program Change, reguluj poziom głównego wyjścia i efektów, wyłączaj efekty pomiędzy utworami, przełączaj się pomiędzy długim pogłosem i odrobiną delaya oraz zmieniaj ustawienia miksu na solówkę. Możesz nawet zautomatyzować te funkcje przy użyciu DAW! To świetny sposób na urozmaicenie i uatrakcyjnienie występów, nawet jeśli nie masz swojego dźwiękowca.

 

Specyfikacja

Przedwzmacniacz mikrofonowy

Rodzaj XLR Female, Balanced
Pasmo przenoszenia na wyjście bezpośrednie (przy wzmocnieniu jedności) 20 Hz-40 kHz, 0 / -0.5 dBu
Pasmo przenoszenia na wyjście główne (przy wzmocnieniu jedności) 20 Hz-20 kHz, ±0.5 dBu
Impedancja wejściowa (zrównoważona) 1 kΩ
THD do wyjścia bezpośredniego (1 kHz przy wzmocnieniu jedności) <0.005%, +4 dBu, 20 Hz–20 kHz, unity gain, unwtd
THD do wyjścia głównego (1 kHz przy wzmocnieniu jedności) 0.005%, +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, unity gain, unwtd
EIN do wyjścia bezpośredniego +125 dB unwtd, +130 dB A-wtd
Stosunek S / N do wyjścia bezpośredniego (Ref = +4 dB, 20 kHz BW, wzmocnienie jedności, A-wtd) -97 dB
Stosunek S / N do wyjścia głównego (Ref = +4 dB, 20 kHz BW, wzmocnienie jedności, A-wtd) -94 dB
Współczynnik odrzucenia w trybie wspólnym (1 kHz przy wzmocnieniu jedności) +65 dB
Zakres kontroli wzmocnienia (± 1 dB) -16 dB to +67 dB
Maksymalny poziom wejściowy (wzmocnienie jedności) +16 dBu
Moc fantomowa (± 2 VDC) +48 VDC

Wejścia liniowe, zbalansowane

Rodzaj ¼" TRS Female, balanced mono
Pasmo przenoszenia na wyjścia bezpośrednie (przy wzmocnieniu jedności) 10 Hz-40 kHz, 0 / -0.5 dBu
Pasmo przenoszenia na główne wyjścia (przy wzmocnieniu jedności) 20 Hz-20 kHz, 0/-0.5 dBu
Impedancja wejściowa 10 kΩ
THD do wyjścia bezpośredniego (1 kHz przy wzmocnieniu jedności) <0.0007%, +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, unity gain, unwtd
THD do wyjścia głównego (1 kHz przy wzmocnieniu jedności) <0.005%, +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, unity gain, unwtd
Stosunek S / N do wyjścia bezpośredniego (Ref = +4 dBu, 20 kHz BW, wzmocnienie jedności, A-wtd) -105 dB
Stosunek S / N do wyjścia głównego (Ref = +4 dBu, 20 kHz BW, wzmocnienie jedności, A-wtd) -94 dB
Zakres kontroli wzmocnienia (± 1 dB) -20 dB to +20 dB
Maksymalny poziom wejściowy (wzmocnienie jedności) +22 dBu

Wejścia liniowe, niezbalansowane

Rodzaj RCA Female, unbalanced (stereo pair)
Maksymalny poziom wejściowy +22 dBu

Główne wyjścia

Rodzaj XLR Male, balanced (stereo pair); ¼” TRS Female, balanced (stereo pair)
Znamionowy poziom wyjściowy +24 dBu
Impedancja wyjściowa 100Ω

Wyjścia Aux

Rodzaj ¼” TRS Female, balanced (mono)
Znamionowy poziom wyjściowy +18 dBu
Impedancja wyjściowa 100Ω

Wyjścia monitorowe

Rodzaj ¼” TRS Female, balanced (stereo pair)
Znamionowy poziom wyjściowy z +18 dBu
Impedancja wyjściowa 100Ω

Przesłuch systemu

Wejście na wyjście (Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, undtd) -90 dBu
Sąsiadujące kanały (Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, undtd) -87 dBu

Bramka szumów (ekspander)

Zakres progowy -84 dB to 0 dB
Czas ataku Adaptive (0.2 - 2.5 ms)
Czas zwolnienia 70 ms
Zakres tłumienia ekspandera 0,0840277778

Kompresor

Zakres progowy -56 dB to 0 dB
Stosunek 1:1 to 14:1
Czas reakcji (atak / uwolnienie 0.2 ms / 1.0s (“Tight”) to 180 ms / 1.0s (“Smooth”)
Autoatak i uwolnienie Attack = 10 ms, Release = 150 ms
Rodzaje krzywych hard and soft knee

EQ

Rodzaj 2nd-order shelving filter (Q = 0.55)
Low (Low-pass lub Bandpass) 36 to 465 Hz, ±15 dB
Środek 260 Hz to 3.5 kHz, ±15 dB
High (High-pass lub Bandpass) 1.4 kHz to 18 kHz, ±15 dB

Dźwięk cyfrowy

Zakres dynamiczny ADC (A-wtd, 48 kHz) 118 dB
Zakres dynamiki przetwornika (A-wtd, 48 kHz) 118 dB
FireWire S400, 400 Mb/s
Przetwarzanie wewnętrzne 32-bit, floating point
Częstotliwość próbkowania 44.1, 48 kHz
A / D / A Bit Depth 24 bits
Poziom odniesienia dla 0 dBFS +18 dBu

Zegar

Drganie <20 ps rms (20 Hz - 20 kHz)
Tłumienie drgań >60 dB (1 ns in ≈ 1 ps out)

Moc

Złącze IEC
Zakres napięcia wejściowego 100 to 240 VAC (factory-configured for country of destination)
Wymagania dotyczące zasilania (ciągłe) 100W

Dane fizyczne

Długość 15.56 inches (397 mm)
Szerokość 16 inches (406 mm)
Maksymalna wysokość 5.5 inches (140 mm)
Waga 20 lbs (9.1kg)

 

Filmy i prezentacje wideo

 

Przydatne linki


Słowa kluczowe oznaczające produkt

Mikser cyfrowy Presonus StudioLive Mixer 16.0.2 USB, Miksery cyfrowe stół, Miksery audio, powermiksery, Nagłośnienie, PRESONUS, Miksery cyfrowe stol, Naglosnienie