Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Seria Lone Pine została zaprojektowana tak, aby można było usłyszeć każdy szczegół, który wydarza się Twoim miksie. Wyliczenia możemy zacząć od tego, że monitory posiadają wyjątkowo dokładną i wierną charakterystykę częstotliwościową. Cokolwiek znajduje się w miksie, jest tym, co się słyszy na tych monitorach. Nic nie jest wzmacniane ani tłumione, aby zakryć lub próbować brzmieć przyjemniej. Dzięki LP-6 możesz miksować z większą pewnością siebie i można mieć pewność, że efekt końcowy w postaci miksu będzie wierny zamiarom. Fajnie jest mieć takie narzędzie które pozwala realizować cele zgodnie z naszymi zamiarami, a takim narzędziem jest właśnie ten monitor.
Za każdym razem, gdy słyszysz głośnik, słyszysz zarówno głośnik, jak i odbicia od sygnału głośnika odbijającego się od rzeczy w pokoju. Kiedy odbicia są zgodne z bezpośrednim dźwiękiem z głośnika, słuchacze postrzegają ogólnie lepszy dźwięk i są w stanie dostrzec bardzo subtelne szczegóły, takie jak położenie mikrofonów w pokoju. Jeśli zostanie to zrobione bardzo dobrze (tak jak w tym wypadku), obraz stereo będzie trójwymiarowy, reprezentując scenę dźwiękową, która jest szersza, głębsza i wyższa niż same głośniki. Daje to bardzo wysoki poziom zaufania do miksu. Pozwala na szybsze miksowanie i generowanie lepszych miksów.
Najczęściej bywa tak, że powietrze wydobywające się z bassreflexu wydobywa się niosąc razem z sygnałem dźwiękowym także pewien rodzaj zakłóceń w postaci turbulencji. Turbulencję tę można usłyszeć jako rodzaj chrupania lub warczenia i jest to słyszalny składnik dźwięku dochodzącego z monitora. Gdyby nie to, że te turbulencje przykrywają niskie częstotliwości to nie było by w tym nic złego, ale niestety tak nie jest. Bassreflex w LP-6 został zaprojektowany tak, aby zapewnić czystość ucieczki powierza z bassreflexu bez żadnych zakłóceń i turbulencji. Strumień powierza wydobywający się z bassreflexu ma w każdym miejscu taką samą prędkość. Pomaga to w utrzymaniu basu w czystości, klarowności oraz pozbawia dźwięk dodatkowego szumu.
Ilustracja tego jak działa korytarz niskiego brzmienia znajduje się wśród obrazków załączonych do tego opisu. Generalnie na zasadzie, jeden obraz za tysiąc słów, widać wyraźnie, że dobrze zaprojektowany kanał wydobywania się powietrza z bassreflexu powoduje, że monitor w niskich częstotliwościach gra po prostu wiernie, a więc oddaje prawdę brzmienia.
Przy ciągłym sygnale wyjściowym monitory z serii LP mają co najmniej 20 dB miejsca nad głową w miejscu odsłuchu. LP-6 ma wystarczającą moc wyjściową dla większości konfiguracji 1-2-osobowych, a LP-8 może z łatwością obsługiwać większe konfiguracje. Jest zapas mocy, jest komfort pracy.
Bas w monitorach serii LP jest dostarczany wraz z większymi magnesami oraz większymi cewkami niż jakikolwiek inne porównywalne głośniki dostępne na rynku. Zapewnia to dokładniejszą odpowiedź basów, która wydłuża się, dzięki czemu można wybierać dokładnie taki dźwięk, jaki jest pożądany.
Pozycja głośnika w przestrzeni radykalnie zmienia jego pasmo przenoszenia. Głośnik umieszczony przy ścianie przy biurku inaczej brzmi niy ten sam monitor umieszczony na stojaku, nawet w dobrze przemyślanej przestrzeni. Wszystko ma wpływ na to jak brzmi monitor, to jak wypełniona jest przestrzeń oraz układ w jakim znajdują się monitory. Na szczęście większość wspólnych stanowisk jest dość przewidywalna i łatwa do skorygowania. Dlatego aby zapanować nad tym możliwym chaosem zespół Kali wykonał strojenie Boundary EQ w The Village Studios w Los Angeles i wymyślił system ustawień EQ. W połączeniu z listwami LF i HF zapewnia to, że monitory są w doskonałej kondycji wszędzie gdzie zostaną ustawione.
Monitory LP-6 mają zbalansowane wejścia XLR i TRS oraz niesymetryczne wejście RCA. Wejście RCA można ustawić na czułość -10 dBu, aby korzystać z urządzeń konsumenckich, takich jak gniazdo słuchawkowe na laptop lub smartfon.
Zintegrowany wzmacniacz mocy klasy D zapewnia czystą, niezawodną moc zoptymalizowaną do tego głośnika. To w sumie norma jeśli chodzi o monitory aktywne. Monitor używa 40 W dla 1" miękkiej kopułki tweetera oraz wykorzystuje 40 W dla głośnika niskotonowego 6,5 cala. W sumie daje to moc 80W. Klasyka.
Monitory serii LP są bardzo dokładne w całym zakresie częstotliwości. Pomiary, które można zobaczyć na załączonym obrazku, oraz w linkach poniżej opisu zostały przeprowadzone przez Pro Sound Testing w Greenville, IN
Monitor LP-6 ma najniższe zniekształcenia w swojej klasie; pełne 6 dB niższe niż jego najbliższy konkurent. Osiąga się to dzięki głębokim rozważaniom konstrukcyjnym, które optymalizują wydajność głośnika niskotonowego. Podobnie jak dane dotyczące częstotliwości, dane te zostały zebrane przez Pro Sound Testing w Greenville, IN.
Producent | Kali Audio |
Model | LP-6 V2 |
Aktywny | Oczywiście, że tak! |
Klasa wzmacniacza | D |
Konfiguracja zasilania | Bi-Amp |
Moc LF | 40 W |
Moc HF | 40 W |
Całkowita moc | 80 W |
Sterownik LF | 6.5" Woofer |
Sterownik HF | 1" Soft Dome Tweeter |
Freq. Odpowiedź (-10 dB) | 39 Hz - 25 kHz |
Zakres częstotliwości (± 3 dB) | 47 Hz - 21 kHz |
Crossover | 1.5 kHz |
Odległość słuchania (85 dB Ciągły, 20 dB zapasów) | 2.2 metra |
Max SPL | 112 dB |
System THD (94 dB @ 1 M) | <3% 80 Hz - 1.7 kHz, <2% powyżej 1,7 kHz |
Niezbilansowane wejścia | 1 x RCA |
Zrównoważone wejścia | 1 x TRS, 1 x XLR |
Czułość wejściowa TRS / XLR | +4 dB |
Czułość wejścia RCA | -10 dB |
HF Trim | -2 dB, ±0 dB, +2 dB |
LF Trim | -2 dB, ±0 dB, +2 dB |
Ustawienia EQ | 8 różnych ustawień, wszystkie wyszczególnione z tyłu monitora |
Wymiary monitora | 359 x 222 x 260 mm |
Waga produktu | 7.01 kg |
Waga wysyłki | 8.16 kg |
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
Monitor studyjny Lone Pine LP-6 Kali Audio, monitory odsłuchowe, monitory, adaptacja, Studio i homerecording, KALI AUDIO, LP-6 Kali Audio, LP6 Kali Audio, LP 6 Kali Audio, Monitory Kali Audio LP-6, Monitory Kali Audio LP 6, Monitory Kali Audio LP6