Fraud Blocker

Kali Audio IN-5 ][ Trójdrożny monitor studyjny

  • 1 690,00 zł Cena zawiera podatek VAT bez kosztów wysyłki
  • Oblicz_raty_duckblue

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.

Kluczowe cechy 3-drożnego aktywnego monitora studyjnego Kali Audio IN-5

  • Jeden z najbardziej innowacyjnych monitorów od Kali Audio w ostatnim czasie
  • Zastosowanie przetwornika średniotonowego pozwala wooferowi oraz tweeterowi na pracę w mniejszym zakresie częstotliwości za czym idzie dużo lepsza wydajność i mniejsze zniekształcenia
  • Szersza scena i brak jednolitego sweet spota pozwala na znacznie wygodniejszą pracę i daje swobodę ruchu
  • Z tyłu znajdziemy EQ Control, który pozwoli dostosować IN-5 do pomieszczenia i warunków w jakich będą pracować
  • Możliwość podłączenia zbalansowanego sygnału przez XLR lub TRS, a niezbalansowanego przez RCA
  • Całkowite zniekształcenia harmoniczne na poziomie mniejszym niż 1.4%
  • Czarna, stylowa obudowa z rozpoznawalnym z przodu designem Kali Audio

 

Opis ogólny

Hiperrealistyczne monitory studyjne Kali Audio

Wielokrotnie opisywano te monitory jako "hiperrealistyczne" i wydawało się to być dosyć mocną hiperbolą, aczkolwiek musimy przyznać, że scena jaka ukazuje się naszym uszom za pośrednictwem IN-5 jest bardziej interesująca. Poza dużą dokładnością i selektywnością przetwarzanego przez nie dźwięku mają doskonałe odwzorowanie przestrzeni, co pozwoli realizatorowi na dokładne umieszczenie instrumentów w panoramie i uzyskanie konkretnych, przestrzennych brzmień. Monitory Kali z serii IN to jedne z najbardziej innowacyjnych monitorów studyjnych, jakie kiedykolwiek powstały. Łącząc naturalne zalety konstrukcji trójdrożnej z hiperrealistycznym obrazowaniem współosiowego głośnika średniotonowego i wysokotonowego, oferują większą przejrzystość, mniejsze zniekształcenia i scenę dźwiękową, którą trzeba usłyszeć, aby uwierzyć.

Niezrównane uderzenie i szczegółowość

Monitory serii IN są niepodobne do wszystkiego, co Państwo kiedykolwiek słyszeli. Trójdrożna konstrukcja pozwala na mniejszą pracę głośnika niskotonowego i wysokotonowego, co daje lepszy headroom i mniejsze zniekształcenia w całym spektrum częstotliwości. Jednocześnie współosiowa architektura głośnika średniotonowego i wysokotonowego zapewnia hiperrealistyczne obrazowanie. Oznacza to, że będą Państwo mogli usłyszeć subtelne szczegóły w swoim miksie z precyzją godną lepszej sprawy. Konstrukcja systemu pozwala monitorom serii IN działać jako akustyczne źródła punktowe. Posiadają one wszystkie zalety zarówno tradycyjnych systemów trójdrożnych, jak i tradycyjnych głośników współosiowych, bez żadnych wad tradycyjnie kojarzonych z jednym i drugim. Wszystko to sprawia, że IN-5 są niezwykle dokładne i łatwe do miksowania. Będą Państwo mogli pracować szybciej i z większą pewnością siebie, a Państwa miksy będą się przekładać na inne systemy przy mniejszym nakładzie pracy. 

Na każde warunki

Z tyłu każdego monitora Kali Audio znajdziemy malutki panel przełączników EQ Control oraz dużą, hieroglificzną wręcz instrukcję jak z niego korzystać. Producent przewidział kilka różnych możliwości pod kątem rozmieszczenia monitorów tj. odległość od ścian, podłoże na jakim się znajdują lub podwieszanie monitorów pod sufitem. Każda z nich odpowiednio wpływa na charakterystykę monitora dostosowując ją do jak najbardziej liniowego odsłuchu w warunkach, jakie akurat posiadamy. Funkcja te będzie przydatna przede wszystkim dla domowych producentów i realizatorów, którzy mają ograniczoną przestrzeń i nie mogą pozwolić sobie na duże migracje mebli po pokoju.

Dokładność

Najważniejszym aspektem monitora studyjnego jest jego dokładność. Dobry monitor studyjny powinien wiernie prezentować odtwarzany materiał, pozwalając Państwu na podejmowanie krytycznych decyzji, które z pewnością przełożą się na wszystkie systemy, na których Państwa praca będzie ostatecznie odtwarzana. Monitory serii IN nie tylko to osiągają, ale ich architektura koincydencyjna pozwala im być bardziej dokładnymi niż inne głośniki w szerszym zakresie trudnych środowisk akustycznych. 

Hiperrealistyczne obrazowanie w monitorach z serii IN

Ale co to znaczy? Kiedy słuchamy zestawu głośników stereo, słyszymy informacje o tym, gdzie znajdowały się instrumenty i gracze podczas nagrywania materiału. Nawet w przypadku materiału czysto cyfrowego producenci mogą manipulować fizyczną lokalizacją elementów w miksie, co słychać na nagraniu stereo. Dzięki temu producenci mogą nie tylko tworzyć ciekawe efekty przestrzenne, ale także pracować szybciej i z większą pewnością siebie. Dokładna scena dźwiękowa pozwala "zobaczyć" przed sobą każdy element miksu, dzięki czemu można dokładnie usłyszeć, co się stanie, gdy dokonają Państwo zmian.

Systemy dwudrożne z dobrymi falowodami, jak LP-6 i LP-8 Kali, dobrze radzą sobie z przekazywaniem tych informacji przestrzennych. Ponieważ jednak głośnik wysokotonowy i niskotonowy w tych kolumnach (i w większości monitorów studyjnych!) są oddzielne, informacja ta jest tracona w przestrzeni bezpośrednio nad i pod głośnikiem. Oznacza to, że w miejscu odsłuchu nie słyszy się pełnego obrazu stereo.

Seria IN rozwiązuje ten problem. Głośnik wysokotonowy i średniotonowy mają wspólne centrum akustyczne, a głośnik niskotonowy jest skrzyżowany z głośnikiem nisko-średniotonowym, więc odległość między głośnikiem niskotonowym a średniotonowym jest znacznie mniejsza niż ćwierć długości fali w punkcie zwrotnicy. Oznacza to, że każdy monitor serii IN jest akustycznie źródłem punktowym. W związku z tym ma taką samą doskonałą kierunkowość, jaką mają LP-6 i LP-8, w pełnym zakresie 360 stopni wokół głośnika. Słychać wszystkie informacje przestrzenne w miejscu odsłuchu, więc scena dźwiękowa, którą się słyszy, będzie miała każdy szczegół obecny w miksie.

Klarowność brzmienia

Monitory serii IN mają bardzo niskie zniekształcenia. Jest to wynik odciążenia głośnika niskotonowego i wysokotonowego, dzięki czemu oba wykonują mniejszą pracę. Głośnik wysokotonowy koncentruje się tylko na wysokich częstotliwościach, a głośnik niskotonowy musi się martwić tylko o basy.

Miejsce pomiędzy nimi zajmuje bohater serii IN: 4-calowy przetwornik średniotonowy o zoptymalizowanym profilu. Ten głośnik ma wiele do zrobienia. Oprócz odtwarzania średnich częstotliwości, pełni on również rolę falowodu dla głośnika wysokotonowego. Oznacza to, że jego kształt musiał być precyzyjnie opracowany, aby zapewnić idealną charakterystykę dyspersji dla głośnika wysokotonowego.

Oznacza to również, że głośnik średniotonowy musi pozostać nieruchomy. W wielu innych systemach współosiowych lub koncentrycznych duże wychylenie większego przetwornika powoduje zniekształcenia intermodulacyjne i pogarsza dokładność systemu. Średniotonowy głośnik w serii IN jest ograniczony do mniej niż 1 milimetra wychylenia międzyszczytowego, dzięki czemu jest akustycznie nieruchomy, a jednocześnie zapewnia średnicę, która dotrzymuje kroku potężnym głośnikom niskotonowym i wysokotonowym.

Dostrojony do perfekcji

Pod względem technologii dźwięku nowe monitory IN-8 i IN-5 firmy Kali są jak precyzyjnie dostrojony samochód wyścigowy. Od ulepszonej konstrukcji obudowy po potężny nowy procesor DSP, zostały one poddane rygorystycznym ulepszeniom pod maską, aby zapewnić redukcję szumów o 12dB i niższy poziom zniekształceń. Rezultatem jest wyjątkowo cichy system monitorów z naturalnie brzmiącymi membranami i ulepszonym dostrojeniem korektora granicznego, który można ustawić zarówno poziomo, jak i pionowo, aby uzyskać optymalny dźwięk. Dzięki połączeniu wszystkich tych funkcji możesz doświadczyć najwyższej jakości dźwięku, jak nigdy dotąd.

Prawdziwa immersja

Seria IN firmy Kali jest idealnym rozwiązaniem dla immersyjnych aplikacji miksujących, takich jak Dolby Atmos. Współosiowa architektura głośnika średniotonowego i wysokotonowego sprawia, że są one akustycznym źródłem punktowym, co pozwala na hiperrealistyczne obrazowanie w trójwymiarowym polu dźwiękowym. Co ważne, użytkownicy Kali cieszą się doskonałym tłumaczeniem w różnych systemach, więc kiedy miksują Państwo projekt o wysokiej randze, wiedzą Państwo, że klient będzie zadowolony, a miks będzie brzmiał najlepiej.

Montaż sufitowy/ścienny

Głośniki Kali Audio można łatwo zamontować do sufitu lub nawet do ściany, korzystając z produktów Triad-Orbit i Triad-Orbit Precision. Dla głośników LP-6 V2, IN-5 i IN-8 V2 dostępne opcjonalnie są płyty montażowe na każdy głośnik. Dostępne są również uchwyty, które łączą się z tymi płytami montażowymi i ekosystemem produktów Triad-Orbit do montażu ściennego. Przed montażem głośnika Kali należy upewnić się, że z tyłu głośnika znajduje się napis "Wall/Ceiling Mountable".

 

Specyfikacja

Producent Kali Audio
Model IN-5 (Czarny)
Aktywne Tak
Klasa wzmacniacza Wzmacniacz klasy d
Układ wzmacniacza Trój drożny
Wzmacniacz woofera 80 W
Wzmacniacz średniotonowca 40 W
Wzmacniacz wysokotonowca 40 W
Suma mocy 160 W
Woofer Papier powlekany 5 cali
Głośnik średnio-tonowy 4-calowy głośnik średnio-tonowy - papier powlekany o zoptymalizowanym profilu
Głośnik wysoko-tonowy Kopuła tekstylna 1 cala
Pasmo przenoszenia (-10dB) 39 Hz - 25 kHz
Zakres częstotliwości 47 Hz - 21 kHz
Crossover woofera do głośnika średnio-tonowego 280 Hz
Crossover głośnika średnio-tonowego do wysoko-tonowego 2800 Hz
Odległość słuchania 02-2.2 metra
Maksymalny poziom SPL 115 dB
Wymiary 38,35 x 20,83 x 28,45 cm
Waga 8,55 kg

 

Filmy i prezentacje wideo produktu

 

Przydatne linki


Słowa kluczowe oznaczające produkt

Kali Audio IN-5 ][ Trójdrożny monitor studyjny, Kali Audio, Monitory studyjne, KALI AUDIO, IN-5, IN 5, IN5, Kali Audio IN5, Kali Audio IN 5, 3-drożny monitor studyjny, trójdrożny monitor studyjny, trzydrożny monitor studyjny