Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Cała linia Studio wypuszczona przez PreSonusa wyprzedza o tyle swoich braci z serii AudioBox, że pracuje w znacznie wyższych standardach. Nie mamy na myśli wyłącznie kiloherców, których każdy interfejs z serii studio ma aż 192, ale również zakres dynamiki, który w stosunku do wspomnianych pudełeczek jest większy aż o 10dB. Dla laików może mieć to niewielkie znaczenie, ale z dobrym odsłuchem różnica jest słyszalna. Kolejnym atutem jest zastosowanie nowego USB C, które pozytywnie wpłynie na latencję, która przy tym interfejsie nie powinna być dla nas problemem. Studio 24C za sprawą wyższej jakości komponentów z których jest poskładany daje nam możliwości rejestracji i odsłuchu na miarę prawdziwego audiofila. Dźwięk wychodzący z tego maleństwa jest naprawdę bogaty. Bas jest pełny i naturalnie oddycha w zakresie dynamiki. Transienty są słyszalne bardzo dobrze, ale dźwięk nie jest tym samym przesycony. Jednym słowem określilibyśmy ten sound jako selektywny lub klarowny.
Ten interfejsik oprócz audiofilskiej jakości ma jedną, dla wielu dosyć mocno znaczącą zaletę - można tę jakość zabrać ze sobą wszędzie i to bez walizki. Studio 24 bez problemu zmieści się do plecaka, czy torby na laptopa. W wybranym miejscu wystarczy podłączyć go do komputera i można od razu zaczynać pracę - niezależnie czy będzie to jakaś plenerowa nagrywka, czy też odsłuch nowych miksów u kumpla. Sprawdzi się idealnie w scenariuszu, gdzie będziemy musieli zarejestrować chociażby sumę z koncertu w najwyższej jakości, dojechać do kogoś na nagranie lub po prostu robimy live-act na żywo. Masa możliwości, których zakres możemy poszerzyć tylko my sami.
Dzięki dołączonemu do interfejsu programowi Studio One Artist 4 nie potrzebujemy nic więcej, aby zacząć wykorzystywać wszystkie możliwości Studio 24C. Jest to jeden z najbardziej rozpoznawalnych softów typu DAW na rynku. Każdy muzyk, który planuje swoje domowe studio powinien być zadowolony z jego możliwości. Działa tak samo dobrze z Macami jak i pod PCtami z Windowsem na pokładzie.
Dane ogólne |
|
Częstotliwości próbkowania | 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, or 192 kHz |
Rozdzielczość konwertera | 24 bity |
Konwerterowy zakres dynamiki ADC | 108 dB |
Konwerterowy zakres dynamiki DAC | 108 dB |
Wejścia mikrofonowe |
|
Maksymalny poziom | +10 dBu (±0.5 dBu, min gain) |
Zakres wzmocnienia | 50 dB |
Odpowiedź częstotliwościowa | 20 Hz - 20 kHz (±0.3 dBu, unity gain, unwtd) |
Zakres dynamiki | 106 dB (A-ważone, minimalne wzmocnienie) |
THD + N | 0.004% (1 kHz, -1 dBFS, minimalne wzmocnienie) |
EIN | -126 dBu (A-ważone, 150Ω, maksymalne wzmocnienie) |
Impendancja wejściowa | 1.4 kΩ |
Zasilanie Phantom | +48 VDC (10 mAw sumiel) |
Wejścia instrumentalne |
|
Maximum Level | +19 dBu (minimalne wzmocnienie) |
Zakres wzmocnienia | 50 dB |
Odpowiedź częstotliwościowa | 20 Hz – 20 kHz (±0.1 dBu, nieważone) |
Zakres dynamiki | 105 dB (A-ważone) |
THD + N | 0.002% (1 kHz, minimalne wzmocnienie) |
Impendancja wejściowa | 750 kΩ |
Wejścia główne |
|
Typ | ¼" TRS, żeńskie |
Maksymalny poziom | +10 dBu (1 kHz, zbalansowane) |
Odpowiedź częstotliwościowa | 20 Hz – 20 kHz (±0.3 dBu, nieważone) |
Zakres dynamiki | 104 dB (nieważone) |
THD + N | 0.001% ( 1 kHz, -1 dBFS) |
Wyjścia słuchawkowe |
|
Maksymalna moc | 47 mW / kanał przy 56Ω |
Odpowiedź częstotliwościowa | 20 Hz – 20 kHz (±0.5 dBu, nieważone) |
Zakres dynamiki | 83 dB (A-ważone, 56Ω obciązenia) |
THD + N | 0.01% (1 kHz, 0 dBFS, obciążone) |
Impendacja słuchawek | 32Ω do 300Ω |
Dane fizyczne |
|
Wysokość | 1.75" (44 mm) |
Szerokość | 7" (180 mm) |
Głębokość | 5.5" (144 mm) |
Waga | 2 lbs. (0.9 kg) |
Interfejs Audio USB C Studio 24c Presonus, PRESONUS