Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Studio 1810 to zdecydowanie nie zabawka, choć nie wydaje się największy. Sam w sobie ma 8 wejść (w tym 4 mikrofonowe/TRS) i 10 wyjść (w tym dwa słuchawkowe i S/PDIF). Jeśli zdecydujemy zainwestować w dodatkowy preamp ADAT to mamy już 18 wejść i nagrywanie dużego zestawu perkusyjnego nie powinno być nam już straszne. Duża ilość wejść i wyjść świetnie sprawdzi się przy wielu syntezatorach i klawiszach, co czyni go idealną propozycją dla producentów muzycznych. Na środku mamy panel ze wskaźnikami poziomu oraz przyciski funkcyjne, a po prawej pokrętła wzmocnienia i głośność sumy. Nowo wprowadzone USB typu C czyni go idealnym towarzystwem dla nowszych PC i oczywiście Maczków, a zalety i prędkość tego protokołu zapewnią tak niskie opóźnienia jak to tylko możliwe.
Jeśli widzisz na urządzeniu logo PreSonus możesz spodziewać się najlepszego. Wszystkie produkty firmy z falowanym logo są poskładane z naprawdę dobrej jakości komponentów. Nie ma tutaj miejsca na przeszkadzające szumy własne, przydźwięki, czy inne dziadostwa. Preampy mikrofonowe XMAX-L to absolutni zwycięzcy, jeśli chodzi o brzmienie, które z pewnością wyciągną z każdego mikrofonu to, co najlepsze. Dynamika, klarowność, pełnia to tylko kilka określeń, które pasują do tegto cudeńka. Praca na nim to po prostu czysta przyjemność i ciężko jest się do czegoś znacząco przyczepić. Nic nie trzeszczy, obudowa wytrzyma najgorszych niedbalców, a wejścia nie wypadną po agresywnym machaniu wpiętymi kablami.
Nic prostszego. Do Studio 1810 dołączony jest Studio One Artist 4 PreSonusa, który umożliwi zabawę z nagrywaniem i wtyczkami już po wyjęciu z pudełka i podłączeniu go do kompa. W zestawie dostajemy także zestaw wtyczek Studio Magic, który da nam szerokie możliwości zabawy z dźwiękiem i poznania narzędzi do jego obróbki. Kompresory, korektory, delaye - czego dusza zapragnie. Przy odrobinie cierpliwości i kręcenia gałkami można uzyskać naprawdę ciekawe brzmienia.
Dane ogólne |
|
Częstotliwości próbkowania | 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, or 192 kHz |
Rozdzielczość konwertera | 24 bit |
Zakres dynamiki | 114 dB |
Wejścia mikrofonowe |
|
Poziom maksyalny | +16 dBu (balanced, min gain) |
Zakres wzmocnienia | 80 dB |
Odpowiedź częstotliwościowa | 20 Hz - 20 kHz (unity gain) |
Zakres dynamiki | 110 dB (A-wtd, min gain) |
THD + N | 0.005% (1 kHz, 0dBu, unity gain) |
EIN | -128 dBu (A-wtd, 20 kHz BW, Rs=150Ω, max gain) |
Impendancja wejściowa | 1400Ω |
Zasilanie Phantom | 48V (>10 mA per channel) |
Wejścia liniowe |
|
Maksymalny poziom | +21 dBu (balanced, min gain) |
Zakres wzmocnienia | 40 dB |
Odpowiedź częstotliwościowa | 20 Hz-20 kHz (unity gain) |
Zakres dynamiki | 112 dB (A-wtd, min gain) |
THD + N | 0.005% (1 kHz, +18 dBu, min gain) |
Impendancja wejściowa | 10 kΩ |
Wejścia instrumentalne |
|
Poziom maksyalny | +15 dBu (unbalanced, min gain) |
Zakres wzmocnienia | 80 dB |
Odpowiedź częstotliwościowa | 20 Hz - 20 kHz (min gain) |
Zakres dynamiki | 112 dB (A-wtd, min gain) |
THD + N | 0.020% (1 kHz, +10 dBu, min gain) |
Impendancja wejściowa | 1M Ω |
Wyjścia liniowe (main) |
|
Typ | ¼" TRS female, DC Coupled |
Maksymalny poziom | +18 dBu, balanced |
Odpowiedź częstotliwościowa | 20Hz - 20kHz (unity gain) |
Zakres dynamiki | 108 dB (A-wtd, unity gain) |
THD + N | 0.004% (1 kHz, -1 dBFS, unity gain) |
Wyjścia liniowe |
|
Type | ¼" TRS female, DC coupled |
Poziom maksyalny | +18 dBu, balanced |
Odpowiedź częstotliwościowa | 20 Hz - 20 kHz |
Zakres dynamiki | 108 dB (A-wtd, -60 dBFS) |
THD + N | 0.004% (1 kHz, -1 dBFS, unity gain) |
Wyjścia słuchawkowe |
|
Maksymalna moc | 150 mW/channel (60Ω load) |
Odpowiedź częstotliwościowa | 20 Hz - 20 kHz (unity gain) |
Zakres dynamiki | 103 dB (A-weighted, 1 kHz, unity gain) |
THD + N | 0.250% (1 kHz, 150 mW, unity gain) |
Zakres pracy | 32Ω to 600Ω |
Dane fizyczne |
|
Wysokość | 1.75" (44 mm) |
Szerokość | 12.5" (317 mm) |
Głębokość | 5.5" (140 mm) |
Waga | 3.2 lbs (1.45 kg) |
Presonus Studio 1810c | Interfejs Audio USB C, Presonus Studio, Interfejsy audio, MIDI, Interfejsy i procesory studyjne, Studio i homerecording, PRESONUS